اهواز؛

تمهیدات برای سفرهای تابستانی در شوشتر

فرماندار شوشتر گفت: با توجه به اینکه شهرستان شوشتر یکی از مقاصد گردشگران استانی در فصل تابستان است باید تمهیدات لازم برای سفرهای تابستانی گردشگران در این شهرستان فراهم شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛مصطفی سمالی فرماندار شوشتر اظهارکرد:با توجه به گرمای طاقت فرسای شهرهای جنوبی و مرکزی خوزستان، هرساله گردشگران زیادی از سراسر استان برای گریز از گرما به شهرستان شوشتر سفر می کنند.
 
وی افزود: متاسفانه به دلیل بی احتیاطی و آشنا نبودن به فن شنا، هرساله رودخانه کارون در این شهرستان قربانی می گیرد که خوشبختانه این آمار در سال های اخیر کاهش چشمگیری داشته است.
 
رییس ستاد بحران شهرستان شوشتر ادامه داد: پارسال یک پایگاه امداد و نجات غریق در حاشیه رودخانه کارون فعال شد اما امسال نیاز است پایگاه امداد و نجات دیگری نیز در نزدیکی پل شهید بهرامی شوشتر مستقر شود.
 
وی گفت: آهن آلات باقی مانده از کارگاه احداث پل شهید بهرامی در قسمت زیرین این پل یک نقطه حادثه خیز ایجاد کرده که با همکاری شهرداری، راهداری و حمل ونقل جاده ای وسایر دستگاه های مربوطه طرح مطالعاتی و اصلاح آن باید در مدت 2 هفته انجام شود.
 
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.