خوشحالی دیدنی پسر نوجوان بعد از جراحی قلب باز +فیلم

رفتار هیجان زده پسرک به سایر پزشکان و پرستاران سرایت کرده و برای چند دقیقه اوضاع بخش را برهم زد.

این نوجوان،عمل سنگین قلب باز انجام داد+ فیلم
به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شادی یک نوجوان سیاهپوست 15 ساله پس از انجام عمل جراحی قلب باز، سوژه رسانه‌های فضای مجازی شد.
 
این پسر که برای درمان نقص مادرزادی‌ سندرم قلب چپ هیپوپلازی، 6 روز پیش در یکی از بیمارستان‌های بالتیمور از شهر مریلند، در شمال شرقی آمریکا تحت عمل قرار گرفته بود برای نشان دادن بهبودیش، پیش چشم پزشکان و پرستاران شروع به رقصیدن کرد.
 
پسرک به قدری هیجان زده است که روی پای خود بند نیست. شادی بالای او به اطرافیان هم سرایت کرده و در یک لحظه حال و هوای بخش را بر هم می‌زند.

به گفته مادر نوجوان، او در 2 سالگی، 3 عمل جراجی قلب را تجربه کرده ،همیشه از ورزش مورد علاقه‌اش دور و دوران کودکی شادی را نداشته و غمگین به نظر می‌رسید. 
 
 گفتنی است؛ عمل قلب باز یک از سنگین ترین جراحی‌های پزشکی است، عملی که طی آن استخوان محافظت کننده قلب، بمنظور دسترسی به قلب باز شده و از تپش می‌ایستد، حالا پزشک می‌تواند براحتی روی قلب کار کرده و مشکل پیش آمده را برطرف کند. قلب در این حالت 6 ساعت به دستگاه بای پس ریه و قلب متصل می‌شود تا در طول جراحی کارکرد خود را از این طریق انجام دهد.
 
 
 
برای دانلود اینجا کلیک کنید
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار