کرمانشاه؛

کشف 3 تن مواد غذایی فاسد در بازرسی‌های رمضان

کارشناس مسئول بهداشت محیط شهرستان کرمانشاه از کشف سه تن مواد غذایی فاسد و غیرمجاز در بازرسی‌های صورت گرفته در نیمه ابتدای ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ بهمن خدادادیان با اشاره به تشدید نظارت‌ها بر مراکز عرضه و توزیع مواد غذایی در ماه مبارک رمضان، گفت: در نیمه نخست این ماه بیش از 1982 بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی (زولبیا و بامیه و آش و حلیم) انجام گرفته است.

وی افزود: همچنین طی این مدت 285 مورد بازدید از مساجد و اماکن عمومی و بین‌راهی صورت گرفته که در مجموع بازرسی‌های انجام شده 64 مورد اخطار بهداشتی صادر شده است.
 
خدادادیان گفت: همچنین 18 مرکز تعطیل و 10 پرونده نیز به دستگاه قضایی ارجاع شده است.

کارشناس مسئول بهداشت محیط شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: در نیمه ابتدایی ماه مبارک رمضان 106 مورد نمونه‌برداری آب آشامیدنی، 35 مورد نمونه‌برداری زولبیا و بامیه و آش و حلیم و نیز 106 مورد آزمایش روغن مورد استفاده در تهیه خوراکی‌ها انجام شده است.

خدادادیان افزود: در مجموع با بازدیدهای صورت گرفته حدود سه تن مواد غذایی فاسد و غیرمجاز در نیمه ابتدای ماه مبارک رمضان کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه در برخی بازدیدها موارد تخلف عجیبی هم دیده شد، افزود: در دو مورد از شربت معده برای شفاف کردن روغن جهت استفاده مجدد استفاده کرده بودند که با هر دو مورد برخورد قانونی صورت گرفت.

این مسئول با بیان اینکه طرح تشدید نظارت‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، گفت: افراد می‌توانند موارد تخلف را در تماس با شماره 190 گزارش کنند.

 
انتهای پیام/پ



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار