سمنان;

حمایت بیش از 9 هزار حامی از خانواده‌های نیازمند استان

9 هزار و ۶۸۲ حامی در قالب طرح اکرام و محسنین از ایتام و فرزندان خانوار نیازمند استان سمنان حمایت می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد شجاعان قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان به تبیین و تشریح برنامه‌های کمیته امداد استان سمنان در ماه رمضان پرداخت و گفت : تاکنون هفت هزار و 91 حامی اقدامات لازم را برای حمایت از 993 یتیم در طرح اکرام انجام دادند.

وی با بیان اینکه هزارو 421 نفر از فرزندان خانوار نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد در طرح محسنین حمایت شدند افزود: دو هزار و 591 نفر از حامیان در این طرح حمایت از فرزندان خانوار نیازمند را تقبل کردند.

قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان با اشاره به جایگاه ویژه کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم در حمایت از نیازمندان و ایتام تحت پوشش کمیته امداد تصریح کرد: کمیته امداد استان سمنان کمک‌های مردمی را برای سبدهای خوراکی ویژه ماه رمضان و اطعام مددجویان صرف می‌کند.

وی از اجرای طرح جذب زکات فطره در استان سمنان خبر داد و گفت: این نهاد مردمی درصدد دریافت زکات فطره و نذورات مردمی در ماه رمضان است و برای توزیع منصفانه و عادلانه آن بین محرومان و نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد استان سمنان برنامه‌ریزی‌شده است.

شجاعان با تأکید بر اینکه ماه معنوی و مبارک رمضان ظرفیت پذیرش نذورات و کمک‌های مردمی را ارتقا می‌دهد اذعان کرد: بالغ‌بر 6 میلیارد و 100 میلیون ریال در ماه رمضان سال گذشته از سوی کمک‌های نقدی مردم به این نهاد پرداخت شد و کمیته امداد متولی توزیع آن بین نیازمندان تحت پوشش بود.

وی تصریح کرد: کمک‌های غیر نقدی مردم در ماه رمضان سال گذشته به ارزش 5 میلیارد و 950 میلیون ریال بود که هم‌زمان با پایان ماه رمضان در عید فطر بین مددجویان و نیازمندان توزیع شد.

قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان با اشاره به افزایش استقبال خیران و حامیان در پرداخت کمک‌های نقدی و غیر نقدی به کمیته امداد استان سمنان بیان کرد: خیران و نیکوکاران می‌توانند حمایت‌های نقدی خود را از طریق شماره‌حساب 0102318463009 در بانک صادرات پرداخت کنند.

وی افزود: شماره کارت‌بانکی 6037691990176984 در صورت لزوم به جذب کمک‌های نقدی خدمات ارائه می‌کند.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار