اهواز؛

برگزاری کلاس های پیشگیری از سرقت در شادگان

معاون فرماندار شادگان گفت: بر اساس مصوبات کمیسیون پیشگیری از سرقت شهرستان، کلاس های آموزشی پیشگیری از سرقت برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ نعمت الله آلبوغبیش ، معاون فرماندار شادگان افزود: این کلاس ها برای دهیاران، اعضای شورا های اسلامی روستایی، اصناف و پرسنل حراست ادارات خدمات رسان با محوریت و مدیریت فرماندهی انتظامی شادگان برگزار می شود.

وی با اشاره به آمار مقایسه ای پنج سال گذشته و سه ماهه اول سال جاری نسبت به سال ۹۵ انواع سرقت بیان داشت: آمار ارائه شده به طور مکرر رشد مثبت و منفی داشته و بیانگر تاثیر به سزای پیشگیری در وقوع سرقت است که باید مد نظر قرار گیرد.

معاون فرماندار شادگان با تشکر از نیروهای انتظامی و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اظهار کرد: اکثر سرقتها کشف و سارقان برای اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی شده اند.

آلبوغبیش در ادامه بر ضرورت اجرای  به موقع مصوبات کمیسیون پیشگیری از سرقت توسط اعضا، رعایت مفاد و اجرای دستور العمل طرحهای پیشگیری از سرقت ارائه شده، نصب دوربین های مدار بسته توسط کلیه ادارات و اصناف مهم، روشنایی معابر، ارائه عملکرد اعضا،  راه اندازی پارکینگ ویژه موتور سیکلت در خیابانهای اصلی، آموزش همگانی هشدارهای پلیسی، فرهنگ سازی توسط مسئولان ادارات، دانشگاه ها و خطبا و ارسال پیامک هشدارهای حفاظتی و اصول پیشگیری تاکید کرد.
 
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.