یکی از منابع آگاه سوری از تشکیل نیروهای حشدالشعبی در این کشور خبر داد.

نیروهای «حشدالشعبی» در سوریه تشکیل می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به‌نقل از منابع آگاه سوری، نیروهای «حشدالشعبی» در کشور سوریه نیز تشکیل می‌شود.
 
حکومت سوریه اقداماتی را در راستای تشکیل نیروهای مسلحی با عنوان «حشدالشعبی» در استان حسکه آغاز کرده است.
 
بر اساس اعلام این منبع آگاه، حشدالشعبی یا همان نیروهای بسیج مردمی سوریه، از فرزندان عشایر عرب و با پشتیبانی ارتش این کشور به‌منظور مقابله با تروریسم تشکیل می‌شود.
 
یکی از اعضای شورای استان حسکه با تایید این خبر افزود: فرمانده نیروهای بسیج سوری از اعضای قبیله الراشد (طی) این استان است که هم‌اکنون کارمند وزارت آموزش عالی سوریه و مقیم شهر دمشق است.
 
در حال حاضر حشدالشعبی عراق یکی از نیروهای رسمی این کشور است که نقش عمده‌ای در روند مقابله با تروریسم و آزادسازی خاک عراق از شر تروریست‌های داعش ایفا کرده است.
 
این روزها که با ایام تشکیل رسمی نیروهای حشدالشعبی عراق مقارن است، یادآور حماسه و ایثارگری‌های گسترده فرزندان این کشور در نبرد با تروریست‌های تکفیری است؛ نبردی که امروز به آزادسازی نواحی مرزی عراق با سوریه منجر شده و امنیت و ثبات را به همه مناطق این کشور بازگردانده است.
 
بی‌تردید تشکیل نیروهای بسیج مردمی یا همان حشدالشعبی در کشور سوریه نیز می‌تواند نقش برجسته‌ای در ریشه‌کن شدن تروریسم و بازگشت آرامش و امنیت به تمامی نقاط این کشور داشته باشد.   
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۲ ۱۶ تير ۱۳۹۶
درودخدابررزمندگان اسلام(مقاومت ).
آخرین اخبار