افتخاری که «افتخاری» کسب کرد؛

بازیکنی که بدون بازی پول گرفت

مدیران باشگاه استقلال با ارسال نامه به فدراسیون فوتبال ایران و فیفا از جپاروف شکایت کردند.

شکایت و دعوا استقلالی ها با جپاروفبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سرور جپاروف هافبک تیم ملی ازبکستان که در نیم‌فصل دوم لیگ شانزدهم به استقلال پیوست و با این باشگاه قرارداد امضا کرد، به دلیل محرومیت استقلال در نقل و انتقالات به صورت قرضی راهی تیم سپاهان شد.

به این ترتیب پس از پایان فصل، مسئولان باشگاه استقلال از این بازیکن خواستند که با توجه به تعهداتش به این تیم بازگردد اما جپاروف پس از پایان فصل راهی کشورش شد و به ایران بازنگشت.

استقلالی‌ها نیز بارها خواستار حضور این بازیکن در ایران برای تعیین وضعیتش شدند که جپاروف از انجام این کار سرپیچی کرد.

با این وجود منصوریان و استقلالی ها برای نقل و انتقالات تابستانی نیز منتظر حضور وی در باشگاه شدند که به نظر این مورد اجرایی نمی شود.

در همین راستا باشگاه استقلال به صورت رسمی از هافبک ازبکستانی به کمیته تعیین وضعیت بازیکنان در ایران و فیفا شکایت کرد.

این شکایت در حالی صورت گرفته که علیرضا منصوریان، سرمربی استقلال پیش از این اعلام کرده بود که اگر جپاروف به ایران بازنگردد، برای او گران تمام خواهد شد.

استقلالی ها روز گذشته 2 نامه به فدراسیون فوتبال ایران و فیفا ارسال و در آن قید کردند که جپارف با استقلال قرار داد دارد اما برای تعیین وضعیتش پاسخگو نیست.

 باشگاه استقلال همچنین خواهان جلوگیری از عقد قرارداد این بازیکن با باشگاه‌های دیگر شده است.

گفتنی است، جپاروف هافبک تیم ملی ازبکستان هنگام عقد قرارداد مبلغی نیز دریافت کرده اما سرنوشت این خارجی نیز همانند دیگر خارجی ها بود وکارش به فیفا و شکایت کشید، البته فرق این بازیکن با دیگر خارجی هایی که پرونده هایشان در فیفا بود این است که جپاروف بدون بازی کردن برای استقلالی ها از این تیم پول گرفته است.

افتخاری مدیر عامل باشگاه استقلال که پیش از این نسبت به پرونده های دیگر مدیران استقلال در فیفا گله مند بود، حالا با مدیریتش بدترین اتفاق ممکن را در فوتبال حرفه ای تجربه می کند زیرا برای بازیکنی هزینه کرده که طبق قرارداد حاضر به بازی برای استقلال نیست.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۲۴ خرداد ۱۳۹۶
بعدش کیسه میگه پرسپولیس ولخرجه خخخخخخخخ
آخرین اخبار