با این ویتامین ضد بی حالی، ۲۴ ساعت شبانه روز سرحال باشید!

محققان دریافتند که مصرف یک ویتامین در رفع خستگی و افسردگی نقش به سزایی داشته و با مصرف مکمل آن می توان پر انرژی به انجام فعالیت های روزانه پرداخت.

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ ویتامین دی در سلامت اندام‌های بدن مانند استخوان‌ها، ماهیچه‌ها، دندان‌ها و حتی سیستم ایمنی بدن نقش بسیار زیادی دارد، اما ویتامین D به سختی از منابع غذایی معمولی جذب شده و برای تامین میزان مورد نیاز بدن، باید از فرآورده‌هایی مانند شیر یا غلات غنی شده با این ویتامین استفاده کرد.
 
اگر بدن این ویتامین را به مقدار کافی دریافت نکند، عوارض زیادی به دنبال دارد که یکی از آن‌ها تاثیر کمبود این ویتامین در خلق و خوی افراد است.
 
با این ویتامین ضد بی حالی، ۲۴ ساعت شبانه روز سرحال باشید!
دکتر اسکات شرایبر پزشک و متخصص در زمینه توانبخشی و مراقبت تغذیه‌ای درباره اهمیت ویتامین D در سلامت بدن گفت: این ویتامین خواص و تاثیرات زیادی دارد که بسیاری از آن اطلاع ندارند.
 
 بیشتر افراد از تاثیر ویتامین D در استخوان سازی باخبرند، اما پژوهش‌ها نشان داده است که همه سلول های بدن دارای گیرنده‌های ویتامین D بوده و تاثیر زیادی در سلامت بدن دارد.
 
به گفته دکتر شرایبر، در بسیاری جوامع بیش از ۸۰ درصد جمعیت از کمبود ویتامین D و اثرات منفی آن بر سلامتی افراد رنج می‌برند.

 
با این ویتامین ضد بی حالی، ۲۴ ساعت شبانه روز سرحال باشید!
 
دکتر لیزا اش درمورد کمبود ویتامین دی و نشانه‌های آن در افراد گفت: به طور معمول بسیاری از افراد هیچ نشانه یا علامتی مبنی بر کمبود این ویتامین در بدن خود ندارند، اما فقط با یک آزمایش خون ساده می توان از پایین بودن سطح ویتامین D در بدن باخبر شد.
 
وی افزود: با مراجعه به پزشک و بیان برخی علائم پزشکی می‌توان تا حد زیادی از کم بودن میزان ویتامین دی در بدن آگاه شد اما برای تجویز دارو به میزان مناسب نیاز به آزمایش خون است.
 
کمبود این ویتامین در بدن شما را افسرده می‌کند
دکتر شرایبر در مورد تاثیر ویتامین دى در رفتار افراد گفت: ویتامین D در فعالیت ژن هایی که انتقال دهنده پیام هاى عصبی هستند ، نقش داشته و به طور مستقیم در تکامل و عملکرد مغز تاثیرگذار است و به همین دلیل در تحقیقات نشان داده شده که کمبود ویتامین D با افسردگی و به ویژه اختلال رفتارى مربوط به تغییرات آب و هوایى فصول مرتبط است به عنوان مثال احساس افسردگى در فصل زمستان در افراد مربوط به کاهش نور خورشید و در نتیجه آن میزان ویتامین دى در بدن است.
 
دکتر شرایبر گفت: مطالعات بسیاری نشان می‌دهد که کاهش سطح ویتامین D در بدن خطر بروز افسردگی را افزایش می‌دهد و از طرفی در تحقیقات ثابت شده علائم افسردگی با مصرف مکمل‌های ویتامین D در افراد تا حد زیادی کاهش پیدا کرده است. 

با این ویتامین ضد بی حالی، ۲۴ ساعت شبانه روز سرحال باشید!
 
خستگی را با این مکمل از پای در آورید
جیلان بارکیومب متخصص تغذیه با اشاره به یکی از علائم کمبود ویتامین دی گفت: یکی از علائمی که اغلب افراد آن را نادیده می‌گیرند خستگی است که می‌تواند مربوط به کمبود ویتامین D در بدن باشد، زیرا پایین بودن سطح ویتامین D می‌تواند بر روی میزان انرژی تاثیر منفی گذاشته و فرد در بیشتر ساعات روز با وجود فعالیت کم احساس خستگی می کند.
 
با این ویتامین ضد بی حالی، ۲۴ ساعت شبانه روز سرحال باشید!
 
 
در یک مطالعه دیگر نیز به تازگی نشان داده شده که استفاده از مکمل ویتامین D به طور قابل توجهی در کاهش خستگی افراد تاثیرگذار است در این مطالعه به یک گروه دارونما و به گروه دیگر مکمل ویتامین دی داده شد که در نتایج تحقیقات محققان مشاهده کردند با مصرف مکمل ویتامین دی افراد کمتر احساس خستگی می‌کردند و انرژی بیشتری برای فعالیت‌های روزانه خود داشتند.
 
این بیماری گوارشی را با ویتامین دی درمان کنید
سندرم روده تحریک پذیر (IBS) یک اختلال گوارشی است که بین ۲۵ تا ۴۵ میلیون نفر در ایالات متحده آمریکا تحت تاثیر آن قرار دارند که ۶۷ درصد آن‌ها را زنان تشکیل می‌دادند، اسهال، یبوست و درد شکم به طور ناگهانی از علائم این اختلال گوارشی است که به کمبود ویتامین دی و استرس و اضطراب مرتبط است.
 
در مطالعات نشان داده شده است که مصرف مکمل ویتامین D می‌تواند علائم سندرم روده تحریک پذیر را بهبود بخشیده و به روند درمان و کاهش علائم این اختلال گوارشی کمک شایانی کند.
 
 

با این ویتامین ضد بی حالی، ۲۴ ساعت شبانه روز سرحال باشید!
 
گفتنی است، علاوه بر موارد فوق کمبود ویتامین دی با درد ماهیچه‌ها و عضلات، ریزش مو، تعریق بیش از حد و سردرد نیز مرتبط است به همین دلیل بسیاری از متخصصان مصرف روزانه یا هفتگی یک قرص مکمل ویتامین دی را بسته به دوز آن توصیه می‌کنند.

انتهای پیام/
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۳۳ ۰۲ خرداد ۱۴۰۱
سلام منم قبلا همین حالتها رو داشتم و همش خسته بیحال هر چه گشتم راهی نبود تا یک دفعه یک راه بهم پیشنهاد شد اینکه خستگی و این اعلائم دلیل دارن میتونه جسمی با و روحی به پزشک تغذیه مراجعه کردم ازمایش دادم همه اش از گور کم خونی و کم بود ویتامین های بدنم بود حل شد
Iran (Islamic Republic of)
چیکار کنم
۱۹:۳۲ ۰۱ بهمن ۱۴۰۰
از 14 سالگی کم کم مشکل بی حالی . بی حوصلگی . استرس . اضطراب . خودزنی . افکار خودکشی . وسواس . فوبیا . آمد سراغم در سن 20 سالگی به اوج خودش رسید هیچکس نبود که منو درمان کنه ای خانواده هم اهمیتی به من نمی‌دادن مشکل اعصاب ننگ می دونستن .
حاضر نشدن یکدفعه منو به دکتر ببرند بنده از شدت زیاد بیماری به دکتر مراجعه کردم یک پلاستیک دارو نوشت .

21 ساله که شدم سربازی منو دیوانه تر می کرد و بدتر از اینکه من معاف نشدم !!!!!!!!

به شدت بیمار بودم اما معاف بی معاف !!!!! در پادگان یکی از کادری ها گفت اگه یک پات هم قطع بشه معاف نمیشی!!!!!!



به شدت تحقیر میشدم چون من بیماری بی حالی داشتم بی حوصله بودم احساس خستگی میکردم .
محیط پادگان داوم نیاوردم رفتم کمیسیون پزشکی نظام وظیفه منو معاف نکرد .
توی سربازی از مخدر استفاده کردم همونجا معتاد شدم به شیشه .
زندگی من که نابود شد جوانی م با افسردگی و بی حالی داره از بین می‌ره و الان حدود 10 سال میشه که هیچگونه راهی نیست من درمان بشم .

اگر دارویی چیزی وجود داره لطفاً بگید برم استفاده کنم خسته شدم از خواب زیاد
با این وضعیت نمی توانم زندگی کنم
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیمی
۲۲:۰۵ ۰۱ فروردين ۱۴۰۱
سلام.منم مثل شمابودم,منم رفتم سراغ مخدر.بعدمخدرروکنارگذاشتم رفتم قرص عوداکسیژن خریدم حاوی کافیین بودولی بازم زیادانرژی نمیداد,رفتم چکاپ کردم دیدم هورمون تستسترونم کم هست رفتم چندتاآمپولشوزدم درمان شدم.بهش میگن کمبودهورمون دربدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۵ ۱۹ تير ۱۴۰۰
سلام.عسل طبیعی و ابلیمو طبیعی .شربتش رو ناشتا بخورید تو اب ولرم.تا میتونید میوه بخورید.شب سر کار نباشید.روزی یک ساعت بدوید تا عرق تون در بیاد و سموم بیاد بیرون .قند خون تون تنظیم بشه.چربی خونتون بیاد پایین.نمک کلا حذفش کنید.مسافرت بعد هر ۳ ماه با این زندگی های کسل کننده شهری رو داشته باشین.دو شیفت کار نکنید .جوش نزنید.شب ها یک قاشق عسل طبیعی با یک لیوان شیر بخورید.کاری رو انتخاب کنید که یک روز اف داشته باشه.روز تعطیل بزنید به دل طبیعت یک چای اتشی و یک املت مگر چه قدر در میاد.زندگی تکرای باعث این مشکلات هست.حتما کانال یا پیح دکتر ضیایی رو پیگیری کنید.با ادم های شاد معاشرت کنید.
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۰۰:۵۴ ۱۴ دی ۱۳۹۹
باسلام وخسته نباشیدجوان 29ساله ام که همیشه خسته ام وخوابم می ایدراهنمایم کنیدچکارکنم ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۱:۳۹ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
ویتامین د
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۹ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
دارویی نداره؟
Iran (Islamic Republic of)
زینب
۱۷:۲۰ ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
سلام من خیلی عصبی هستم افسردگی دارم استرس حالت تهوع دارم مغزم کار نمیکنه لاغر شدم فکرهای بد میکنم قرص عصاب میخرد انگار نه انگار
Iran (Islamic Republic of)
عثمان غفوری
۲۳:۱۱ ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
با سلام.باعرض تشکر .بعلت شرایط کار خستگی و بی حالی دارم سردرد عصبی. ودردهای عضلانی.لطفا راهکار ی بفرمایید.تشکر
Iran (Islamic Republic of)
محمدامین
۱۷:۲۶ ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
بااینکه فعالیت فیزیکی دارم بازم ضعف و بی اشتهایی رو احساس میکنم. چندین ماه پیش مصرف قرص های دگزامتازون رو قطع کردم. راهنمایی کنید؟!
Japan
ناشناس
۱۵:۱۵ ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
ویتامین دی در ماه یک عدد مصرف شود مدیتیشن روزانه دو بار هر بار ۲۰ دقیقه و پیاده روی ساعت ۶ صبح
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۲۳:۲۷ ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
سلام وقت بخیر من خیلی عصبی هستم بی حوصله همیشه گریه میکنم کسل بی حالم چی باید بکنم
Iran (Islamic Republic of)
ملیحه کتی
۱۹:۴۲ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
سلام من داعم مریضم چند سال میشه قرص مصرف میکنم ولی خوب نمیشم ازامایش دادم فقط ویتامینه Dبدنم بسیار کم میباشد مشکله غضلته خون هم دارم ویتامینهایه زیادی هم استفاده کردم اما خوب نشدم دارویه اعصاب هم استفاد کردم ولی خوب نمیشم لطفا راهنمایم کنید ممنون میشم با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۰۵ تير ۱۳۹۹
سلام خدا شاهده حوصله اصلا ندارم و همیشه خوابم خیلی بی حال هم هستم چه باید بکنم
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۵:۰۵ ۱۰ شهريور ۱۴۰۲
خوشبحالت همین که خواب رو داری شکر خدا کن که من هزار جور قرص میخورم تا توی 24 فقط چهار ساعت و نهایت رکورد خابم پنج ساعت نیم با کلونازپام و ملاتونین و بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
سلام و عرض ادب
بنده بصورت مداوم بی حالی و تب کم دارم بنظر شما دلیل چست
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
حدیثه جهان تیغ
۱۳:۰۳ ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
سلام وقت بخیر ببخشید من همسرم چند روز حالت بدن سستی گرفته بی حال و حوصلست .چیکار باید کرد چی باید خورد تا بهتر بشه ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۲۰ تير ۱۳۹۹
عجب
Iran (Islamic Republic of)
درسا
۱۸:۲۹ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
سلام.مامانم ۵۳سالشه جدیدا خیلی میخابه هم صبح میخابه هم شب همش میگه جون ندارم.آزمایش هم داده کم کاری تیروئید داره.یه یک سالی هست قرص میخوره.چیکار کنم از این خستگی دربیاد؟
France
علی
۱۷:۳۷ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
با تشکر از توضیحات بسیار عالی و کارآمد متخصصین و کارمندانتان برای علائم کمبود ویتامین D هر چند لازم میدانم عرض کنم غذا یا موادی که میتواند در کنار مکمل دی این مشکل را در بدن کاهش دهد را بفرمایید با تشکر از مدیریت و کارمندان زحمتکش
Iran (Islamic Republic of)
عبدالنبی موسوی
۱۳:۵۰ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
سلام من ۳۸ ساله هستم کوفتگی . بیحالی .خستگی. سستی. دکتر متخصص چندین جا مراجعه کردم ازمایشات کامل انجام دادم هیچ موردی نداشتم فقط خونم قلیظ هست اما روز به روز بیشتر و سختر میشود ویتامینها خوردم امپول زدم هیچ تفاوتی نداشتم خواهش میکنم کمکم کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۸ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
احساس خستگی می کنم پاهام درد میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ح
۱۶:۰۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام من خانم ۴۰ ساله با درد شدید در ساق پاهایم خستگی و بیحالی ضعف شدید.دارم لطفا کمکم کنید ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
کمتر راه برین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۲۷ فروردين ۱۳۹۹
منم احساس خستگی داشتم مصرف کردم خوب شدم
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۳:۴۷ ۱۴ فروردين ۱۳۹۹
این قرص ویتامین دی رو خود سرانه مصرف نکنیدلطفا برای کسانی که آزمایش کمبود Dدادندوطبق دستورپزشک بایدتجویزبشود.برای بقیه افراد درهرماه فقط 1عددقرص dکافی است.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۴۴ ۱۰ فروردين ۱۳۹۹
سلام بی حال بی حسله شدم پاهم درد میکنن
France
دارا
۱۷:۱۴ ۲۳ بهمن ۱۳۹۸
سلام همیشه احساس خستگی و درد در پام حس میکنم افسرده شدم
Iran (Islamic Republic of)
محمدگل
۲۲:۵۱ ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
سلام خسته نباشید.مشکلی ک گفته شدازشما نیازاست ام ار ای ازسیستم عصبی وازمایش گردش خون وبعلاوه یک زالودرمانی انجام بدید زالودرمانی یاحجامت نشاط وجوانی میاره عالیه هروقت جواب گرفتید ب بقیه بگید
Iran (Islamic Republic of)
افشار
۱۴:۲۱ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
سلام من یه مدت هس همش بی حالم واصلاحال وحوصله ندارم دکترم رفتم گفته ویتامین dبدنت کمه
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۹:۵۲ ۱۸ بهمن ۱۳۹۸
سلام من 34سالمه حوصله ندارم افسردگی بی حالی خستگی بیش از اندازه اعصابم داعم خورد لاغری پیش از اندازه خواهش میکنم اگه کسی راه حل داره بهم بگه
France
علی
۱۷:۳۹ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
حتما یک آزمایش تیروئید برای نمایش کم کاری و یا پرکاری بده اگر اخیرا خیلی لاغر یا خیلی چاق تر شدید مطمئنا متوجه علت میشوید
Iran (Islamic Republic of)
کباراهنوخوش
۲۲:۴۹ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
من 48سالمه خیلی بی حال وخسته هستم یه داروی انرژی زا لازم دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۱۰ دی ۱۳۹۸
با سلام من چند روزه سرگیجه وضعف دارم تیرویید هم دارم باید چه آزمایشی بدم لطفاً راهنمایی کنید.
Germany
مهتاب
۱۹:۴۲ ۱۴ فروردين ۱۳۹۹
سلام،من هم مشكل شما رو داشتم ،بايد بريد پيش دكتر عمومى بگيد مشكل تيروعيد داريد و براتون ازمايش خون بنويسن و تمام مشكلات و كمبود ويتامين بدنتون در ازمايش سنجيده ميشه ،و نسبت به اون دارو و ويتامين لازم اگر ضرورى باشه مينويسن براتون،من پركارى شديد تيروعيد دارم سوالى بود به ايميلم بنويسيد و اگر داروى اصل كسى خواست بعد از داستان كرونا شايد بتونم براتون بفرستم مثل ويتامين ها ،روزتون خوش
Iran (Islamic Republic of)
محمدگل
۲۲:۵۵ ۰۱ شهريور ۱۳۹۹
لطفاهورمون خونتوچک کن میتونه کم کاری هیپوفیزباشه یاضعف سیستم عصبی.به هرحال اینومیگم زالودرمانی ب هرمریضی اثرمیکنی امتحانش کم
Iran (Islamic Republic of)
شهرام بیلمز
۱۴:۲۴ ۰۲ دی ۱۳۹۸
سلام حاله منم خیلی بد بود نمیتونستم برم بیرون من ویتامین B12 و ویتامین C 500 بگیرید استفاده کنید من گرفتم مصرف کردم خوب جواب داد دوستون دارم
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۲۳:۰۵ ۱۴ آبان ۱۳۹۸
منم پنج ساله.بعد زایمان خبلی بیحال و کسلم هیچ کاری نمیتونم بکنم دست و پام همش کرخت میشه هر دکتری ام رفتم خوب نشدم ام ار ای و ازمایش هم رفتم ولی خودم مولتی ویتامین خوردم بهتر شدم فقط حس میکنم چاق میشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۸ ۰۵ مهر ۱۳۹۸
نزدیک به یک ماهه ک ترک کردم و احساس بی حالی و بی حوصلگی و خستگی میکنم و انگیزهی برای کار کردن ندارم چکار باید بکنم لطفا راهنمایی کنید سپاس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۲ ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
مممنون از لطفتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
سلام منم ۷ساله خستگی وبحالی شدیددارم خیلی دکتررفتم جواب نگرفتم توراخدا اگردکتری میدونه راهنمایی کندباتشکر
Iran (Islamic Republic of)
اقبال
۱۸:۳۲ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
باسلام
حقیرفرهنگی هستم
شماکه۷سال تلاشهای طب جسمانی کردین برای رفع خستگی ونتیجه نگرفتین،۷شب هم نمازشب یاهمان نمازتهجدراامتحان کنید،وباخدارازونیازکنیددردل شب ...وضعیتتان روقبل وبعداز۷شب ثبت کنید
تغییررااحساس خواهیدکرد
باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
محمدنور
۱۱:۱۶ ۰۸ مرداد ۱۳۹۸
خیلی ممنونم واقعا ویتامین دی تأثیر بسیارعاااااااااااااااااااااااااااااااااااالیییی
برای رفع افسردگی و...داره
Iran (Islamic Republic of)
آینور
۱۴:۲۹ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
سلام منم سه سال بیحال سدگیجه از صبح تا شب وقط می خوابم چند بار رفتم دکتر جواب نگر فتم دست پام می لزه لطفا راهنمایی کنید کسی راه چاره می دونه
Iran (Islamic Republic of)
نازنین
۱۱:۳۴ ۱۴ آبان ۱۳۹۸
وقتی علت بیماری مشخص نیس مخصوصا خستگی حتما اول یه آزمایش کامل و یه ام آر آی و یه سونوگرافی بدید دلیلش مشخص میشه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۷:۴۲ ۲۹ تير ۱۳۹۸
احساس ضعف و کلافگی و خستگی و عصبانیت هم دارم ،تقریبا دوماهه که همچین حالی بهم دست داده،دکتر هم رفتم جواب نگرفتم
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۰۰:۱۲ ۲۹ تير ۱۳۹۸
سلام من همش احساس خستگی و بیحالی و کسلی دارم فقط دوست دارم بخوابم حتی حال ندارم برم یه لیوان اب بخورم خداییش حالم خوش نیست بچه هام همش بهم میگن عین ماتم میمونی چیکار کنم !!!؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۲۲:۳۳ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
برو دکتر خب
United States of America
ناشناس
۱۶:۳۵ ۲۳ تير ۱۳۹۸
سلام من همیشه خسته ام استخوان درددارم پادردخیلی دارم ازچیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
زیاد راه میری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۹ ۲۲ فروردين ۱۴۰۰
عمل داری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۲۰ تير ۱۳۹۸
سلام من الان یک ماهه بی حال کسل سرم منگه واحساس نامیدی ترس دارم چهار ماه پیشم رفتم ازمایش دادم مشکلی ندارم لطفا راهمای کنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
سلام
نمازشب روهم چندشب امتحان کنید
باتشکرفراوان
Iran (Islamic Republic of)
نازنین
۱۱:۳۵ ۱۴ آبان ۱۳۹۸
چرا همه فقط ازمایش میدید حتما سونوگرافی و ام ار ای سر رو هم بدید
Iran (Islamic Republic of)
Amir
۰۴:۰۳ ۱۵ تير ۱۳۹۸
مولتی ویتامین و زینک پلاس من مصرف کردم عالی بکده
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۹:۵۸ ۱۱ تير ۱۳۹۸
من چندین ساله که افسردگی دارم هر روز بدتر شدم که بهتر نشدم حالا دیگه به کل از زندگی ما امید شدم دائما بیحال و کسل و حال هیچ کاری رو ندارم بیشتر موقع ها فقط گریه میکنم اختلال خواب شدید دارم هیچ کاری رو نمیتونم به موقع انجام بدم تمام بدنم درد میکنه مدام به حالت دراز کش هستم خلاصه هر دردی که بگید من دارم لطفا با راهنماییهاتون کمکم کنید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۳۲ ۱۵ تير ۱۳۹۸
سلام خواهر من فکر میکنم پیش یه روانشناس خوب برید راهنماییتون میکنه
اگرم نیاز باشه خودشون میگن که به روانپژشک مراجعه کنید
به یاری خدا خوب می شید خواهرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۰ ۱۰ تير ۱۳۹۸
ممنون عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۵۸ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
سلام میشه هر روز قرص ویتامین دی مصرف کرد؟
Iran (Islamic Republic of)
دکتر جمالی
۱۹:۳۵ ۰۸ تير ۱۳۹۸
به هیچ وجه چنین کاری انجام ندهید, از آنجایی که ویتامین D جز ویتامین های محلول در چربی است، فزونی آن در عملکرد بدن اختلال ایجاد می کند فقط افرادی که از طریق آزمایش خون کمبود این ویتامین در آنها اثبات شده باید هر ماه یک قرص مصرف کنند...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
سلام بدنم خیلی بی حس ومور مور میشه ازمایش هم دادم گفت کمبود همه ویتامینهای داری چ قرصی بخورم ک بیشتر تعصیر داشته باشه؟ممنون
Germany
محمد
۱۸:۵۰ ۱۸ مرداد ۱۴۰۱
مولتی ویتامین بخور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۲۵ خرداد ۱۳۹۸
سلام دوستان. من به یک ماه میشه اعتیادمو ترک کردم ولی بیحالی عذابم میده. خواهش میکنم اگه میتونید کمکم کنید
Iran (Islamic Republic of)
سمیه
۱۳:۳۴ ۲۷ مرداد ۱۳۹۸
از قرص ویتامین روزانه میتونید استفاده کنید.از داروخانه میتونید تهیه اش کنید.
Iran (Islamic Republic of)
Arafeh
۱۱:۰۱ ۲۴ خرداد ۱۳۹۸
واقعا تاثیر داشت ممنون .
Iran (Islamic Republic of)
کاظم
۰۲:۱۳ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
شرایط روحی خیلی در افسردگی و بی حالی تاثیر دارد
Iran (Islamic Republic of)
فلورا
۰۹:۳۹ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
قرص امگا 3 ..... عالیه من مصرف میکردم و هفته ایی 1 بار آمپول نوروبیون میزدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
سلام منم خیلی خسته وبی حالم نمیشه هرروزاین قرص دی رامصرف کرد
Germany
ناشناس
۱۸:۲۸ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
فقط کافيين بخوريد مطمين مطمين باشيد جواب ميده
Iran (Islamic Republic of)
مهدی رضایی
۰۲:۱۶ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
باسلام. اول سوال ایزدی ساری.اونایی که در قطب شمال هستن.ماهی سرشار از ویتامین دی هستش.من زیاد دکتر رفتم.اول سوالی که میپرسه میگه کارت چیه.پس کارکردن افسردگی رو از بین میبره.تغذیه خیلی مهمه الان امریکا درسال 150 کیلو هر فرد گوشت مصرف میکنه ایرانی بدبخت.با این تورم میتونه گوشت مصرف بکنه.تفریح جوانهای ایرانی الان شده قلیان کشیدن.چون یه شمال رفتن حداقل خیلی کم بگم 1 میلیون میخاد.قلیانم.که روش ازمایش کردن.برااینکه وابسته بشه اون شخص.حشیش.ترامادول قاطیش می کنن.بعدشم انقدرپارازیت تویه هوا هست که مغزرو استاد میکن.بنظر من هرکس باید بشه دکتر خودش.ببینه چی خوشحالش میکنه.درکل طبیعیه این افسردگیها چون نه کاری هست.نه تفریحی.یه جوان میخاد تشکیل خانواده بده.خدا یه النگو یه انگشتر یه حلقه 10 میلیون.یه کلام پر دلم حرفه دکتر نمیگم بده.بخدا همون دکترم افسردگی داره.بخدا من تویه کرمانشاه دکتر سراغ دارم.شیشه مصرف میکن که بیاد سر کار.بهترین کار اینه هر کسی پول داره بره یکی از کشورای اروپایی.ببین اونجام سختی خودش داره.من دوستم انگلیسه.بهم زنگ زد گفت تویه دوسال کار کردن صاحب خانه میشه.تویه ایران 30 سال کار بکنی اونم اگر کار خوبی گیر بیاری شاید یه خونه کلنگی بخری.سرتون رو در نیارم.اینا هستن که موجب افسردگی و بی خوابی میشه.یا علی.امیدوارم تمام جوانهای ایران چون لیاقتش رو داریم.ایران گلوبلبل روببینیم.
Iran (Islamic Republic of)
سيد
۱۸:۳۰ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
اول سلام بعدا ههههه. ماكه دراهولزهستيم وافتاب باماحتي شام هم ميخوره. چرا كسليم وبيحال
Iran (Islamic Republic of)
گودالاماخ
۱۵:۳۷ ۰۲ شهريور ۱۳۹۹
ها..... اينو خوب اومدي ... ولك جان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
سپاسگذار از راهنمایتون ،ای کاش ویتامین های موجود در بازار رو هم معرفی میکردید
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضاعباسی
۲۱:۲۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام خیلی خوب بود باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۲۹ فروردين ۱۳۹۷
با سلام بایدویتامین دی را باید از کجا تهیه کنم تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ممد
۰۹:۲۷ ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
از داروخونه
Iran (Islamic Republic of)
کریم
۰۹:۵۹ ۰۷ آبان ۱۳۹۷
از سوپری سر کوچه
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۰:۴۲ ۲۷ مرداد ۱۳۹۸
از فلافلی محل
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۲۰:۱۳ ۱۲ آبان ۱۳۹۸
از گوشت فروشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۰۷ فروردين ۱۳۹۷
خوب راهنمایی کرد ممنون
Iran (Islamic Republic of)
سمانه
۱۵:۵۹ ۰۷ فروردين ۱۳۹۷
من کپسول ژریویتون مصرف شروع کردم آیا جواب میدهد برای خستگی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۵ ۳۰ مهر ۱۳۹۸
ارع
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۰۷ فروردين ۱۳۹۷
خیلی عالی بود تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۰۷ فروردين ۱۳۹۷
مگه میشه مگه داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۰۷ فروردين ۱۳۹۷
خیلی جالب بود
Iran (Islamic Republic of)
رحیم
۱۲:۳۵ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
منهم خیلی وقتهابی حالم وضعف خستگی سیاهی رفتن چشمم میشم لطفا راهنمایی کنید دکترهم رفتم قرص اعصاب داده
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۱۹:۵۶ ۱۴ دی ۱۳۹۶
من خیلی ناراحت و افسرده ام کمکم کنید هر روز صبح از خواب بیدار می شوم امیدی ندارم
Iran (Islamic Republic of)
تنیان
۰۰:۴۶ ۲۵ مرداد ۱۳۹۷
ادم ناامید یک مرده متحرک هست.. خداناامیدارودوست نداره.شماسعی کن خودت روباکارکردن ویاکارهای هنری سرگرم کنی همیشه به پایین ترازخودت فکرکن ن بالاترازخودت..انشاالله که موفق باشی
Iran (Islamic Republic of)
سونیا
۱۱:۲۵ ۰۶ دی ۱۳۹۶
حداقل دو سه سال بدنم کسل بود ، یعنی بزور میتونستم کارهامو دنبال کنم ، روزا رو کلأ میخوابیدم ، چند بار هم دکتر رفتم ، پیش متخصص هم رفتم ، اما هر بار داروی ضد افسردگی بهم میدادن چ این جریان برام خیلی ناخوش بود چون من آدم شاد و سرحالی بودم و چون ب مسائل روانشناسی اشنا بودم ، ممکن نبود ک افسردگی داشته باشم ، تا اینکه یبار واسه ی تکمیل پرونده رفتم درمانگاه محل ، اونجا چند تا ویتامین D بهم دادن ، منم هر بار اول ک مصرف کردم تاثیر خوبشو دیدم ، بعد چندبار مصرف متوجه شدم ک تموم مشکل من با ویتامین D حل شدنی بوده، خیلی هم برام سخت بود ک هر بار دکترهای مختلف رفتم ،حالا هزینه بماند
برای اونایی که احساس کسلی میکنن ، یا کوفتگی عضله دارن ، ویتامین D عالیه
Iran (Islamic Republic of)
تنیان
۰۰:۵۱ ۲۵ مرداد ۱۳۹۷
آفرین سعی کنید خودتون رو دست دکتر نسپارید چون دکتر باتشخیص غلط آدم روقرصی میکنه همین امر باعث میشه حالوروزتون بدتربشه وبه یک فرد قرصی تبدیل بشید فقط خدا... و..بس
Iran (Islamic Republic of)
ایرج
۰۰:۰۸ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
ممنون عالی بود
مصرف ویتامینD باید با تجویز پزشک باشه یا میشه تهیه و مصرف کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۱۷ آذر ۱۳۹۶
سلام منم همیشه بدنم خسته بود ولی مولتی ویتامین+میترال خستگی ازتنم برد نمی دونن واقعا ویتامین دی برای خستگی خوبه یانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
ایا ویتامین دی 50000 برای کسی که ویتامین دی درخونش 14هستش کافیه هفته ای یک عدد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
ایا ویتامین دی 50000 برای کسی که ویتامین دی درخونش 14هستش کافیه هفته ای یک عدد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
ایا ویتامین دی 50000 برای کسی که ویتامین دی درخونش 14هستش کافیه هفته ای یک عدد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
ایا ویتامین دی 50000 برای کسی که ویتامین دی درخونش 14هستش کافیه هفته ای یک عدد
Iran (Islamic Republic of)
ستاره
۱۵:۴۷ ۰۴ فروردين ۱۳۹۸
بله هفته ای یک عدد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
ایا ویتامین دی 50000 برای کسی که ویتامین دی درخونش 14هستش کافیه هفته ای یک عدد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
ایا ویتامین دی 50000 برای کسی که ویتامین دی درخونش 14هستش کافیه هفته ای یک عدد
Iran (Islamic Republic of)
Farzad
۱۴:۲۰ ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
مرسی
Iran (Islamic Republic of)
الناز
۲۱:۱۳ ۱۵ مرداد ۱۳۹۷
ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
ایزدی ساری
۱۰:۲۲ ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
خوب بود
اگر کم بود نور خورشید باعث بی حالی وضعف و کم بود ویتامین D میشود پس کسای که در قطب شمال زندگی میکنند ویتامین D را از کجا میگیرند
-
ناشناس
۰۹:۳۹ ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
یک روش افسردگی شدید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۹ ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
قابل توجه وزیر دراین وادیها؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۹ ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
ممنون عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۹ ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
ممنون عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۹ ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
ممنون عالی بود
Netherlands
ناشناس
۰۰:۵۴ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
چی ممنون
آخرین اخبار