فردی که ادعای عضویت در داعش را دارد +فیلم

مردم اروپا پس از عملیات‌های اخیر داعش احساس ناامنی بیشتری می‌کنند.

فردی که ادعای عضویت در داعش را دارد +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گروه تروریستی داعش پس از جان گرفتن در عراق و سوریه و همچنین عضو گیری از کشورهای اروپایی و شمال آفریقا اقدام به عملیات‌های متعدد در شهرهای اروپایی زدند. داعش که با پول‌های سعودی و آموزش نظامی در ترکیه آماده ایجاد ناامنی در منطقه غرب آسیا شده‌ بودند از سلاح‌های تولید آمریکا نیز بی‌بهره نبودند.
 
گروه تروریستی صهیونیستی داعش با اعزام نیرو به کشورهای اروپایی در تلاش است قربانیان بیشتری بگیرد. آلمان، سوئد، بلژیک، فرانسه و انگلیس ازجمله کشورهایی بودند که داعش توانسته است اقدامات خرابکارانه خود را در آن کشورها انجام دهد.
 
روز گذشته نیز در یکی از ایستگاه‌های مترو شهر لندن فردی ناشناس با حضور در میان مردم فریاد زد: "من یکی از اعضای داعش هستم و با خود مواد منفجره و اسلحه گرم دارم، عملیات‌ تروریستی شهر منچستر را من به همراه دوستان خود انجام داده‌ام"
 
فردی که ادعای عضویت در داعش را دارد +فیلم 
 
حدود 20دقیقه پس از حضور فرد ناشناس در مترو پلیس لندن در محل حاضر شد و وی را دستگیر کرد اما هیچگونه سلاح و مواد منفجره‌ای را کشف نکرد. پلیس اعلام کرده بازجویی‌ها همچنان ادامه دارد. هنوز هویت فرد خاطی توسط مامورین پلیس لندن منتشر نشده است.
 
در فیلم زیر روند دستگیری مدعی عضویت در داعش را مشاهده می‌کنید.
 
دانلود فیلم
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار