انفجار گاز در خرمشهر جان یک زن را گرفت

رئیس بیمارستان ولیعصر(عج)خرمشهر گفت: انفجار گاز در یک واحد مسکونی در خرمشهر که به مصدومیت ۶ نفر انجامیده بود، به مرگ یک زن ختم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حسن سواریان افزود: در پی انفجار کپسول گاز در شامگاه سه شنبه در یک منزل مسکونی واقع در منطقه دربند غربی، ۶ نفر از اهالی خانواده ساکن منزل آسیب دیدند که برای مداوا به بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر منتقل شدند.
 
وی، درصد سوختگی تمام مصدمان را ۸۰ درصد  اعلام کرد و افزود: پس از انتقال مصدومان به بیمارستان، کد بحران بلافاصله اعلام شد اما به دلیل شدت جراحات و همچنین درصد بالای سوختگی، پس از اقدامات فوری که توسط کادر پزشکی انجام شد، مصدومان به بیمارستان تخصصی سوانح و سوختگی آیت الله طالقانی اهواز منتقل شدند.
 
سواریان ادامه داد: در طول مسیر یک نفر از مصدومان دچار ایست قلبی شد که با انجام کارهای احیا (سی.پی.آر )به زندگی برگشت و در نهایت تمام مصدمان زنده به بیمارستان طالقانی اهواز تحویل داده می شوند. 
 
وی در ادامه از مرگ یک زن خبر داد و گفت: طبق پیگیری های انجام شده، مادر ۲۸ ساله فوت شده و بقیه در آی سی یو  بیمارستان طالقانی بستری  هستند اما حال مساعدی ندارند.
 
انفجار گاز در یک واحد مسکونی در منطقه دربند غربی خرمشهر که ساعت ۱۹:۱۲ اتفاق افتاد که ۶ نفره از اعضا یک خانواده به شدت مجروح شده و به بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر منتقل شدند.
 
بنا به اعلام آتش نشانی خرمشهر استفاده غیر اصولی و غیر ایمنی از گاز مایع برای رفع گرفتگی فاضلاب منزل باعث انفجار و  ریزش سقف خانه شد.
 
انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.