زاهدان؛

اختصاص سهمیه گندم به کارخانجات آرد بر اساس کیفیت

اختصاص سهمیه گندم به کارخانجات آرد بر اساس کیفیت، اشتغال و میزان سرمایه‌گذاری صورت می گیرد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان در جلسه کمیسیون گندم، آرد و نان استان ، گفت: به جهت افزایش رقابت با هدف افزایش کیفیت آرد تولیدی، اختصاص سهمیه گندم به مبنای میزان اشتغال، تولید کیفی و اصل رقابت پذیری صورت خواهد پذیرفت .
 
نادر میرشکار افزود: با حضور اعضاء این کمیسیون تصمیم گیری صورت پذیرفت که با توجه به اینکه آرد و نان تاثیر مستقیم بر معیشت خانوار در استان دارد و کیفیت آرد تولیدی و نان نقش موثر در سلامت جامعه دارد توجه به این نکته نیز از طرف واحدهای تولیدی آرد در سراسر استان باید صورت پذیرد .
 
میرشکار ادامه داد: گندم یکی از محصولات استراتژیک ایران و سایر کشورهاست و با توجه به آزادسازی نانوایی ها، واحدهای خبازی می توانند بر اساس اصل رقابت از هرکارخانه ای آرد مورد نیاز خود را تامین نمایند .
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: بر اساس تصمیم اتخاذ شده در این کمیسیون، تصمیم گیری شد که اختصاص سهمیه گندم به کارخانجات بر اساس آیتم های علمی از جمله نیروی انسانی مشغول به کار در واحد، تعداد والس ها، میزان تولید درج شده در پروانه بهره برداری، نوع دستگاه ها ، میزان سرمایه گذاری و کیفیت آرد تولیدی و ... صورت پذیرد .
 
وی در پایان تصریح کرد: بر اساس این تصمیم گیری قطعا" رقابت در زمینه ی تولید آرد ایجاد خواهد شد که همین امر باعث افزایش بیش از بیش کیفیت آرد تولیدی و به تبع آن کیفیت نان مصرفی مردم خواهد شد .
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار