مهاباد؛

رشد 363 درصدی کمک خیرین مهاباد

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد گفت: میزان کمک خیرین مهاباد 363 درصد در نیمه نخست رمضان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،مامندی‌پور پیرامون میزان افزایش کمک‌های مردمی امسال ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: کمک‌های مردمی این شهرستان در پانزده روز نخست ماه مبارک رمضان امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 363 درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به استقبال پرشور اقشار مختلف مردم این شهرستان در ماه مبارک رمضان امسال، گفت: امسال ارزش ریالی کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم متدین و خداجوی مهاباد به یک میلیارد و هفتصد و هشتاد میلیون و نهصدو نود هزار ریال رسیده که این میزان در پانزده روز نخست ماه مبارک رمضان سال گذشته رقمی به میزان دویست و سی و سه میلیون و دویست و شصت و سه هزار ریال بود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره ) مهاباد ادامه داد: این مجموعه در همین مدت از این ماه مبارک با برپایی سفره‌های اطعام، مبلغی در حدود 350 میلیون ریال توسط خیران جمع‌آوری کرده و به نیازمندان زیرپوشش خود اهداء کرد؛ در راستای ارج نهادن به کرامت انسانی مددجویان، مسئولین این شهرستان با هماهنگی این نهاد انقلابی با حضور در محل سکونت مددجویان، از 80 خانواده زیرپوشش دلجویی و دیدار کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.