با دریافت رژیم غذایی در این دانشگاه به تناسب اندام برسید

سرپرست مرکز بهداشت دانشگاه امیرکبیر از ارائه مشاوره رژیم غذایی در کلینیک این دانشگاه خبر داد.

در این دانشگاه مشاوره رژیم غذایی شویدحمید کشوری سرپرست مرکز بهداشت دانشگاه امیرکبیر در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: این مشاوره برای چندمین بار در این دانشگاه برگزار می‌شود در واقع در این کلینیک تغذیه خدمات مشاوره تغذیه در زمینه رفع مشکلاتی نظیر چاقی مفرط، لاغری مفرط و رژیم غذایی مناسب ورزشکاران ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: یک کارشناس تغذیه را در خصوص بحث مشاوره غذایی قرارداد همکاری منعقد کرده که دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه امیرکبیر می‌توانند با تعیین وقت قبلی از خدمات کلینیک تغذیه دانشگاه استفاده کنند.
 
سرپرست مرکز بهداشت دانشگاه امیرکبیر افزود: این برنامه از اول خرداد ماه سال جاری آغاز به کار کرده و خوشبختانه استقبال خوبی هم در این زمینه صورت گرفته است و در نظر داریم این کلینیک را تمدید کنیم.
 
کشوری اضافه کرد: متاسفانه مشکلات تغذیه‌ای به خصوص در خوابگاه‌های دانشگاه به ندرت دیده می‌شود و به همین منظور این کلینیک می‌تواند مشاوره خوبی را از نظر تغذیه به دانشجویان ارائه کند.
 
وی در ادامه در خصوص هزینه‌های این کلینیک تصریح کرد: هزینه این مشاوره برای دانشجویان ۲۰ هزار تومان و برای عموم مردم ۳۰ هزار تومان است، البته اگر از این طرح استقبال شود هزینه‌ها را کاهش خواهیم داد.
 
سرپرست مرکز بهداشت دانشگاه امیرکبیر بیان کرد: همچنین در این کلینیک مشاوره تغذیه رژیم غذایی - درمانی برای بیماری‌هایی مانند دیابت، فشار خون و چربی خون توسط کارشناس ارشد تغذیه ارائه خواهد شد.
 
کشوری گفت: این مرکز با مجوز وزارت بهداشت فعالیت می‌کند و از معدود مراکز دانشگاهی است که زیر نظر خود وزارت بهداشت است.
 
وی یادآور شد: روزهای کاری کلینیک تغذیه این دانشگاه یکشنبه‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و چهارشنبه‌ها از ساعت ۱۴ تا ۱۶ است و در این زمان خدمات درمانی به دانشگاهیان ارائه می‌شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.