لیگ جهانی 2017 والیبال؛

ایران – لهستان / رویارویی دوباره، این ‌بار در خانه عقاب‌ها

تیم ملی والیبال ایران برای دومین بار در لیگ جهانی 2017 والیبال امشب به مصاف تیم ملی لهستان می‌رود.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته سوم لیگ جهانی 2017 والیبال در سطح یك دومین روز خود را سپری خواهد كرد و تیم ملی والیبال كشورمان در دومین بازی هفته سوم و هشتمین بازی مجموع مسابقات در لهستان به مصاف میزبان می‌رود.

دو تیم ایران و لهستان در هفته ابتدایی لیگ جهانی و در شرایطی كه كشور ایتالیا میزبان ایران و هم‌گروه‌های ایران بود، یك بار با هم دیدار كرده بودند و حالا بر اساس قرعه باید بار دیگر به مصاف هم بروند.  

تیم ملی والیبال ایران در هفته اول و در مصاف با لهستان به پیروزی  3 بر یك رسیده بود تا از هفته نخست یك پیروزی كسب كرده باشد. با این حال و در رویارویی مجدد دو تیم ایران و لهستان، شاگردان ایگور كولاكوویچ كار سخت‌تری نسبت به دیدار اول مقابل لهستان دارند چرا كه لهستانی ها این بار از امتیاز میزبانی بهره می‌برند.  

مردان والیبال ایران در آغاز هفته سوم مسابقات، پنجشنبه شب به مصاف تیم ملی والیبال آمریكا رفتند كه در این مسابقه تن به شكست 3 بر صفر داده و تا حد زیادی شانس صعود به فینال مسابقات را از دست دادند. دومین دیدار تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم امشب (شنبه) از ساعت 22 و 55 دقیقه برگزار می‌شود.  

تیم ملی والیبال ایران در 7  بازی قبلی خود سه پیروزی كسب كرد و 4 مسابقه را با شكست پشت سر گذاشت. شاگردان كولاكوویچ در حال حاضر در رده دهم جدول مسابقات قرار دارند و تقریبا امید خود را برای حضور در فینال از دست داده‌اند.  

لهستانی‌ها هم در حال حاضر در رده هفتم رنكینگ مسابقات قرار دارند و كارشان برای صعود آسان نیست. این تیم در بازی گذشته مقابل روسیه تن به یك شكست خانگی داد تا كارش نسبت به قبل سخت‌تر شود. تیم ملی لهستان برای زنده ماندن امیدهایش در راستای حضور در فینال مسابقات به پیروزی مقابل ایران نیاز دارد و برای شكست دادن تیم ما به میدان خواهد آمد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهمن
۱۷:۴۰ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
ابهت والیبال ایران بیشتر از امری کا میباشد باید جلوی امریکا میجنگیدند واز جایگاه والیبال ایران در مقابل تیم والیبال امریکا دفاع می کردند اااااااااصلا انگیزه بازی نداشتند باید در زمین جنگید با ارزوی پیروزی به والیبالیستها کشورمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
میبازیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
من فکر.کنم.مشکل بازیکنان بی انگیزه اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
با این تیم اولیمون باختمون.مسجل.
Iran (Islamic Republic of)
ناشنلس
۱۳:۴۴ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
لهستان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
امشب چه تیمی زانو می زند؟!
Iran (Islamic Republic of)
احمد قربانی
۱۱:۵۷ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
با سلام خدمت تمام مردم ایران زمین . مردم با حیا وباغیرت.این حق مردم نیست که این جوونها با احساسات پاک مردم این چنین بازی میکنن .مردمی که در شبهای عزیز از ته دل تمام ورزش کارهارو دعا میکنن
جون ناموستون خوب بازی کنید جو نگیرتتون
نمام دنیا همیشه به غیرت ایرانیا حسرت میخورن پس ناموسا حسرت به دل بزاریدشون سرمربی عزیز و حرفه ای .باید از جوونا استفاده کنید فرصت بدید تا خدشونا نشون بدن از موسوی .معروف غفور .کمتر استفاده کنید
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۵۰ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
دقت کردید چند سالی است که مسابقات ورزشی در طی ماه مبارک رمضان برگزار میشود و هیچکس هم نه نقدی نه اشکالی نه تذکری و .... اگر کشور شیعه و مسلمان هستیم اینقدر نباید برایمان ماه مبارک مهم باشد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
بعصی بازیکنا دیگه حال بازی کردن ندارن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۱۶ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
با سلام متاسفانه این سری از بازیهای تیم ملی از شرایط مناسبی برخوردار نیست شاید مربی از دانش بالایی برخوردار نیست یا تیم توسط افراد دیگری اداره می شود چراکه بازیکنان خوب و جوان تیم مثل معنوی نژاد روی نیمکت نشسته اند و بازیکنان نا آماده ای مثل امیر غفور، میلای عبادی فر و... داران بازی می کنند نکنه خدای نکرده تیم دچار بازیکن سالاری شده باشد و برخی بازیکنان نیم را چیدمان می کنند . متاسفانه عملکرد تیم مثبت و مناسب ارزیابی نمی شود. و مربی هم از توان مناسبی برخوردار نیست لذا دیدن بازی ها را توصیه نمی کنم اعصاب را خراب می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
سرمربیه که ظاهرا فقط آوردن بگن خارجی داریم پیمان اکبری هم که تو این چند تا مسابقه کارنامه ملیش زد بالا کاش 4 تا جوون ثابت بازی میکردن دلمون نمیسوخت اون موسوی که اوت سعید معروف که وقتش واسه جنجال با داور یا مربی و بازیکن حریف میگذره و ریختن اعصاب تیم خودمدن بابا معنوی نژاد چرا با بلژیک و آرژانتین رو نیمکت نشست یا جوونهای دیگه مگه با لهستان بد بازی کردن؟سعی معروف تو تایم اوت داره کوچ میکنه این تیم میره ته جدول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
یاخدا
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۹:۳۰ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
سلام برادر عزیز آقاسعید خواهش میکنم یه مطلب خیلی مهمی هست اگر اینو رعایت کنید حتما برنده میشن هر موقع تیم حریف توپی رو خراب میکنه به نفع ما شما خوشحالی نکنید منظورم کل تیمه دورهم جمع نشین اگر هم جمع میشید داد نزنید اون طرف خراب کرده حتی وقتی خودتون گل میزنید خوشحالی نکنید توی خودتون نگه دارین این خیلی به وقار و رو حیتون کمک میکنه اگر هم میخواد دوره جمع بشین باید این کار رو بکنید خیلی آروم دور هم جمع بشین فریاد نزنید دیدم توی بعضی بازی ها این کار رو میکنید خیلی موفق تر عمل میکنید
آخرین اخبار