اراک؛

توطئه جنایتکاران تکفیری ملت ایران را در برابردشمنان محکمتر می کند.

آیت الله دری نجف آبادی در نماز جمعه اراک گفت: رخدادهای اخیر و توطئه جنایتکاران تکفیری ملت ایران را در برابر دشمنان محکمتر می کند.

توطئه جنایتکاران تکفیری ملت ایران را در برابردشمنان محکمتر می کند.به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: رخدادهای اخیر و توطئه جنایتکاران تکفیری در سیستان و بلوچستان، کردستان و تهران اراده ملت ایران را در برابر دشمنان محکمتر می کند و صفوف منسجم ایران اسلامی با هوشیاری و تیزبینی در برابر هر توطئه خواهد ایستاد.

  آیت الله  دری نجف آبادی  افزود:استکبار جهانی،اسرائیل جنایتکار و آل سعود با حمایت از گروهکهای تروریستی در صدد بر هم زدن نظم منطقه خاور میانه هستند.

امام جمعه اراک اضافه کرد: با قدرت و  همت بلند در مقابل غربی ها می ایستیم چراکه امنیت حساس ترین و مهمترین مسئله هر جامعه و کشور است.
 
وی با اشاره به اینکه پیام برگزاری باشکوه روز قدس بی اثر بودن تهدید و تحریم های دشمن علیه ایران است  ازمردم استان هم خواست تا همچون سالهای گذشته با حضور پر شور خود در راهپیمایی روز قدس  از مردم مظلوم فلسطین  دفاع کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بابیان اینکه با تولید،قناعت،و صرفه جویی آمادگی لازم را برای مقابله با هرگونه تحریم ها  از سوی  آمریکاییها را داریم تصریح کرد: نباید چشم به واردات داشت بلکه به تمام قوا باید ظرفیت صادرات را در کشور توسعه داد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تسلیت سالگرد شهادت امام علی (ع) ومراسم شبهای قدر گفت: :مردم مسلمان در این شبها میتوانند با انس قرآن ،دعا و مناجات و نمازهای مستحبی برای آینده خود نه تنها برای یک سال بلکه برای تمام عمر سعادت و عاقبت بخیری از خداوند سبحان طلب کنند.

آیت الله دری نجف آبادی به تیر اندازی با هدف انتقام شخصی در پارک شهید با هنر اراک هم اشاره کرد و خاطر نشان کرد:امنیت از حساسترین و با ارزشترین موضوعات  هر جامعه و ملت است  وباید همه آحاد جامه اهم از دستگاههای ذی ربط  و مردم کاملا هوشیار باشند چرا که دشمن از هر وسیله ای برای بر هم زدن نظم عمومی در جامه استفاده میکند.

وی از دستگاههای قضایی و امنیتی خواست در این رابطه با جدیت و قاطعیت بیشتری برخورد کنند .

انتهای پیام /ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.