یزد؛

نمايشگاه ماهی مرده نباش در مصلی اردکان

نمايشگاه تصويری ماهی مرده نباش با هدف ترويج معروفات و معرفی منکرات در مصلی اردکان افتتاح شد.

 حجت الله کوثری دبير ستاد امر به معروف و نهی از منکر درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  گفت: نمایشگاه  ماهی مرده نباش برای ترویج بحث حجاب کلید خورد  و غرفه هایی برای ترویج حجاب ، بحث نفوذ فرهنگی تشکيل شده است.

حجت الله کوثری افزود:امر به معروف و نهی از منکر و ترویج حجاب بحثی است که بسیاری از خانواده ها آن را شنیده و برای آنها تکراری شده است بنابراین با ایجاد این نمایشگاه به صورت غیر مستقیم بحث حجاب وفعالیت امر به معروف را برای خانواده ها یاداوری کنیم.

وی ادامه داد:در این نمایشگاه به همه جنبه های امر به معروف اشاره شده و به بیانات مقام معظم رهبری به امر به معروف ونهی از منکر پرداخته شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: در این نمایشگاه مردم وارد آزادراه بهشت شده و با معروفات آشنا می شوند و بعد وارد منطقه ای از بهشت شده که جبهه و جنگ را به نمایش گذاشته و در قسمت بازگشت آن وارد رودخانه ای شده که این رودخانه به صورت نمادین منکرات و معروفات را نشان داده که ماهی هایی که خلاف جهت آب حرکت کرده به سمت سرچشمه می روند و آنهایی که سمت جهت آب رفته به هلاکت و گمراهی می رسند. اسم نمايشگاه نيز از اين رودخانه گرفته شده است .

دبير ستاد امر به معروف و نهی از منکر افزود: این نمایشگاه از جمعه 26 خرداد شروع به کار کرده و تا جمعه هفته بعد 2تیر ادامه دارد.

وی ادامه داد: این نمایشگاه برای بازدید عموم آزاد است و گروه های مختلف می توانند از آن بازدید کنند. 

در این نمایشگاه ستاد امر به معروف و نهی از منکر، ستاد اقامه نماز جمعه، امام جمعه شهر، سازمان تبلیغات، بسیج، شورای شهر و هیئت رزمندگان اسلام ما را حمایت کردند.

کوثری در پایان از واحد خواهران این ستاد  از آنها بخاطر قبول این مسئولیت خطیر قدردانی کرد.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار