راهکارهای رهبر کره شمالی برای فرار از ترور

روزنامه تلگراف در مطلبی به شیوه‌هایی که "کیم جونگ اون" برای جلوگیری از ترور شدن به کار می‌گیرد، اشاره کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تلگراف، رسانه‌های کره جنوبی می‌گویند "کیم جونگ اون"، رهبر کره شمالی به شدت از احتمال وجود توطئه‌هایی برای ترور خود بیمناک است و از شیوه‌های مختلفی برای ناکام گذاشتن تلاش افرادی که سعی دارند او را ترور کنند استفاده می‌کند.

به گزارش خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی، مقامات سرویس اطلاعات ملی کره جنوبی در نشست اخیر پارلمان این کشور اعلام کردند کیم جونگ اون علاوه بر اینکه از احتمال حمله افراد مسلح به خودرویی که با آن رفت و آمد می‌کند هراس دارد، از وقوع یک حمله هوایی نیز نگران است.

"لی چیول وو"، یکی از سیاستمداران حاضر در این نشست گفت: کیم مشغول جمع آوری اطلاعاتی در این خصوص از طریق سازمان های اطلاعاتی خود است. وی حتی اخیرا به جای اینکه همیشه با خودروی مرسدس بنز خود نقل مکان کند، به طور مکرر وسیله‌های نقلیه‌اش را تغییر می‌دهد و حتی سعی می‌کند در سپیده‌دم به مکان های دیگر برود.

نگرانی های کیم جونگ اون در خصوص احتمال سوءقصد به جان وی زمانی افزایش یافت که اوایل سال جاری میلادی گزارش شد که آمریکا و کره جنوبی قصد تشکیل یگانهای ویژه‌ای را دارند تا در صورتی که جنگ با کره شمالی بالا بگیرد، رهبر این کشور را ترور کنند.

در ماه مارس، اعضای یک گروه ویژه از تفنگداران نیروی دریایی آمریکا مشهور به "تیم شش" که برنامه هلاکت "اسامه بن لادن"، سرکرده گروه تروریستی القاعده را طرح‌ریزی کرده بودند، به همراه گروه رنجرهای ارتش آمریکا، نیروهای دلتا و یگان‌های برتس سبز در رزمایش نظامی مشترکی با نیروهای ویژه کره جنوبی شرکت کردند. 

آمریکا فاش کرد که این واحدها برای انجام عملیاتی به منظور کشتن مقامات ارشد کره شمالی و از بین بردن توانایی این کشور برای ادامه مبارزه آموزش می‌بینند.

در ماه مه سال جاری میلادی هم پیونگ یانگ اعلام کرد یک طرح سازمان سیا را برای ترور رهبر کره شمالی خنثی کرده است. به گفته خبرگزاری دولتی کره شمالی، یک تیم مشترک از آمریکا و کره جنوبی قصد داشتند در مراسم سالگرد روز تاسیس ارتش کره شمالی، کیم جونگ اون را ترور بیولوژیک کنند.

علاوه بر این تهدیدات خارجی، گزارشهایی هم در خصوص تلاش برای کودتا علیه خانواده کیم جونگ اون منتشر شده است. به همین منظور، تدابیر امنیتی در اطراف محل اقامت کیم جونگ اون از مارس 2013 به شدت افزایش یافته است؛ به گونه‌ای که خودروهای زرهی نزدیک منزل شخصی وی مستقر شده اند.

همچنین نیروهای مسلح همیشه در خیابانها حضور دارند و پوشش‌دهی تلفن همراه در محل‌هایی که کیم جونگ اون قرار است در آنها حضور یابد، بخاطر احتمال بمبگذاری، قطع می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
درود بر کره شمالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
درود بر کره شمالی که بدون ترس جلو امریکا واستاده دمت گرم خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
کاوه
۱۶:۰۹ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
ای نادان وجاهل کره شمالی بودکه زمان جنگ ماسک ضدشمیای ام۹ رابه رزمندگان دادتامقابل حملات شمیایی صدام دوام اوردند
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۵:۲۰ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
درودبرمخالفان آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
ترور و تروریسم ریشه صهیونیستی و آمریکائی و انگلیسی دارند .
آن وقت این کشور ها دیگر کشور ها را متهم به فعالیت های تروریستی می کنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
تیم شش،یگانهای برتس سبز.واقعااگه این تبلیغات اقواع کننده نبود آمریکا ویک عده آدم ظاهر بین نبودن چی میشد،آدم یه خورده دقت کنه میبینه بیش از60%قدرت نظامی آمریکا رو تبلیغات شکل میدن،کار آمریکا فقط تحریم،تطمیع ودر نهایت حمله به کشورهاییه که اونقدرضعیف شدن که توانایی دفاع از خودشون روهم ندارن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
احسنتم . تا حالا چه کسی دیده آمریکا جرات حمله به کشور های قدرتمند و خودکفا مثل ایران رو بکنه . درسته جنگ افزار آمریکا پیشرفته است . اما از نظر خود کفایی در صنایع نظامی توانایی مقابله با ایران رو نداره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
مرگ بر كره شمالي
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
چرررررااااا؟؟
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۱:۲۵ ۰۲ تير ۱۳۹۶
مرگ بر خودت
آخرین اخبار