هذیان‌گویی رئیس رژیم صهیونیستی: جهان باید جولان را به عنوان بخش جدایی‌ناپذیر اسرائیل به رسمیت بشناسد

رووین ریولین در مراسم پنجاهمین سالگرد اشغال جولان، در اظهاراتی مذبوحانه از جامعه جهانی خواست این منطقه را به عنوان بخش جدایی‌ناپذیر فلسطین اشغالی به رسمیت بشناسد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری العهد لبنان، رئیس رژیم صهیونیستی در پنجاهمین سالگرد اشغال بلندی‌های جولان بدست این رژیم تأکید کرد: «جهان باید جولان را به عنوان بخش جدایی‌ناپذیر از اسرائیل به رسمیت بشناسد.» 

پایگاه اینترنتی صهیونیستی «واللا» در این خصوص نوشت: رووین ریولین این سخنان را دیروز در مراسم پنجاهمین سالگرد اشغال جولان -که با حضور هزاران شهرک‌نشین صهیونیست برگزار شد- مطرح کرد. 

وی گفت: حتی اگر در گذشته درگیری‌های داخلی در اسرائیل درباره جولان وجود داشت اکنون دیگر این درگیری‌ها به پایان رسیده است. 

رئیس رژیم صهیونیستی مدعی شد: «همه ملت‌های جهان باید اینکه بلندی جولان بخش جدا نشدنی از اسرائیل است را به رسمیت بشناسند؛ زیرا این مسئله برای حضور ما در این منطقه به عنوان «یک ملت» لازم است.» 

وی ادعا کرد: «تاریخ یهود در جولان به هزاران سال پیش برمی‌گردد. ما اسنادی از تورات داریم، اگر در این اسناد دقت کنیم می‌بینیم که حتی در توافقنامه «سایکس پیکو» بلندی‌های جولان بخش جدایی‌ناپذیر از منطقه جلیل بوده و خواهد بود.»

لازم به ذکر است، رژیم صهیونیستی پس از جنگ شش‌ روزۀ سال 1967 بلندی‌های جولان را اشغال کرد؛ اقدامی که جامعۀ بین‌المللی هرگز آن را به رسمیت نشناخته است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۰۴ تير ۱۳۹۶
اینا اصلا یهودی نیستند
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۱:۱۵ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
اگر اینجوری حساب کتاب می کنی کل خاور میانه مال ایران بوده نقشه هاشم هست پس الان باید همه رو بریزیم بیرون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۷ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
شتر در خواب بیند .،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
به قول سید مقاومت لبنان بروید دنبال پناهگاهاتون .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
اعتمادبه سقفت من و کشته چی میزنی جلوی طرفداراشون ونفوذیهاشون بگیرین خدابخوادنابودمیشن تلوزیون بایدشفافترنشان بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
رئیس رزیم صهیونیستی یادش رفته که با حملات جنگ های گذشته حتی فرودگاه های سرزمین های اشغالی هم بسته شده بود و حضور آنها در سرزمین فلسطین لحظه ای و روزانه است . آنو قت هنوز دست از تجاوز طلبی و اشغالگری برنداشته و سرزمین های جولان سوریه را هم ما خود حساب می کند .
باید به این فرد جانی و بی هویت گفت که تو اول ببین می توانی در سرزمین ملت فلسطین دوام بیاوری بعد روی سرزمین سوری ها حساب کن .
Netherlands
ناشناس
۱۱:۲۴ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
ای مگس جولان نه جولانگه توست ار زخودمیبری وزحمت ما میداری ،هرچندازاول ابروئی نداشتی
آخرین اخبار