آزادی کودک پنج ساله افغان از دست گروگان گیران در برازجان بوشهر

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: پلیس درعملیات ویژه کودک پنج ساله افغان را که با هدف اخاذی از خانواده اش در شهر برازجان این استان ربوده شده بود، آزاد و 2 گروگان گیر را دستگیر کرد.

آزادی کودک پنج ساله افغان از دست گروگان گیران در برازجان بوشهر
به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حیدر عباس زاده در جمع خبرنگاران افزود: در پی تماسی مبنی بر اینکه کودک پنج ساله افغان ساعتی قبل از منزل خارج و هنوز برنگشته است، با حضور پلیس در منزل این خانواده تبعه افغانستان، پرونده ای در پلیس آگاهی دشتستان تشکیل و کارآگاهان بررسی احتمال ها و ابعاد مختلف حادثه را آغاز کردند.
 
وی اضافه کرد: پس ساعتی پدر کودک به پلیس اطلاع داد فردی در تماس با وی از گروگان گرفتن پسرش خبر داده و در قبال آزادی این کودک یک میلیارد ریال درخواست کرده است.
 
عباس زاده با بیان اینکه اقدام های اطلاعاتی، روانی و عملیاتی پلیس با کشف سرنخ های جدید باعث شناسایی و غافلگیری گروگان گیران شد و درنهایت در یک عملیات حساب شده و هماهنگ آدم ربایان در آخرین تماس خود با پدر کودک ربوده شده در حال مکالمه در شهر برازجان در محاصره پلیس قرار گرفته و دستگیر شدند.
 
وی بیان کرد: متهمان دستگیر شده ضمن اعتراف به کودک ربایی علت آن را اخاذی از پدر کودک عنوان کردند.
 
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: محلی که گروگان گیران کودک را در آن پنهان کرده بودند در یکی از شهرهای اطراف برازجان شناسایی و این کودک درحالیکه دست و پایش بطور خشنی بسته شده بود، آزاد و صحیح و سالم به خانواده اش تحویل و متهمان نیز به مرجع قضایی معرفی شدند.
 
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.