مشتری اروپایی طارمی مشخص شد+ عکس

باشگاه دیناموزاگرب کرواسی در تلاش است تا مهدی طارمی، مهاجم پرسپولیس را به خدمت بگیرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از وچرنجی لیست کرواسی، باشگاه دینامو زاگرب درصدد جذب جذب مهدی طارمی، مهاجم باشگاه پرسپولیس است و تمام تلاشش را می کند تا آقای گل لیگ شانزدهم فوتبال ایران را جذب کند.
 
بر همین اساس، بوژیدار رادوشویچ، دروازه‌بان کروات پرسپولیس در گفت‌وگو با سایت «گل» در تمجید از هم‌تیمی خود بیان کرد: پیوستن طارمی به دینامو فوق‌العاده خواهد بود و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.
 
وی افزود: مهدی طارمی همراه با سردار آزمون بزرگترین ستاره‌های فوتبال ایران هستند و به طور قطع مهاجم خوبی است. طارمی از مهاجمان کنونی دینامو بهتر است و می تواند در یک فصل 15 تا 20 گل برای این تیم به ثمر برساند.
 
رادوشویچ در پایان بیان کرد: طارمی یک گلزن واقعی، بهترین گلزن لیگ برتر ایران و تیم ملی کشورش در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 است. طارمی با اختلاف بزرگترین ستاره فوتبال ایران است و حتی نمی‌تواند به راحتی به خیابان‌ها برود. این را می‌دانم که طارمی می‌خواهد در اروپا به فوتبالش ادامه دهد.  
 
مشتری اروپایی طارمی مشخص شد+ عکس 

طارمی 24 ساله که 19 بازی ملی و 10 گل زده در کارنامه‌اش دارد، در فصل اخیر در 45 بازی از رقابت‌های مختلف برای پرسپولیس به میدان رفت و 30 گل به ثمر رساند و 7 پاس گل هم داد.
 
 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار