سنندج؛

شرکت دانش آموزان کردستانی در مسابقات ورزشی کشوری

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان از شرکت ۶۱۰ دانش آموز استان در مسابقات قهرمانی ورزش های دانش آموزی در سطح کشور خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛افشین خوش‌گوار با اشاره به اینکه مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور از ۱۵ تیر تا ۱۵ شهریور ماه در ۱۰ استان کشور برگزار می شود، گفت: کاروان ورزشی استان متشکل از ۶۱۰ دانش آموز، مربی و سرپرست در قالب ۵۸ تیم ورزشی در مسابقات ورزشی کشوری شرکت می کنند.

وی افزود: کاروان ورزشی استان در رشته های فوتسال، والیبال، هندبال، بسکتبال، تنیس روی میز، بدمینتون، شطرنج، ورزش های زوخانه ای، دوومیدانی، کشتی آزاد و فرنگی، ژیمناستیک، وزنه برداری، طناب زنی، شنا و بازی های بومی محلی در این مسابقات شرکت خواهند داشت.

خوش‌گوار گفت: پس از برگزاری مسابقات استانی، تیم ها و نفرات برتر اردوهای آماده سازی خود را در ۴ تا ۶ مرحله برگزار کرده اند و یا درحال برگزاری هستند تا نمایندگان استان با آمادگی کیفی مناسب در مسابقات شرکت کنند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کردستان ادامه داد: توجه به مسائل تربیتی، فرهنگی و پرورشی نیز از دیگر اهداف حضور دانش آموزان در این مسابقات است.

خوش‌گوار بیان کرد: با توجه به نتایج درخشان استان در سال گذشته و قرار گرفتن در جایگاه هشتم کشور، تمام تلاش کمیته های پشتیبانی و حمایتی معطوف به فراهم کردن بهترین شرایط برای حفظ این جایگاه در سال جاری بوده است.

وی از میزبانی استان کردستان در مسابقات دوو میدانی دانش آموزان دختر و پسر خبر داد و گفت: برای سومین سال پیاپی کردستان میزبان یک رویداد ورزشی دانش آموزی است و طی آن هزارو ۵۶۰ دانش آموز دختر و پسر در سه مقطع تحصیلی از ۲۴ تیر لغایت۱۰ مرداد ماه ۹۶ در سنندج با هم به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.