اخبار باشگاه استقلال؛

پشت پرده نقل و انتقالات استقلال چه خبر است؟

آخرین وضعیت نقل و انتقالات باشگاه استقلال در فصل هفدهم لیگ برتر فوتبیال را در گزارش ذیل بخوانید.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  مدیران باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات پیش رو در نظر دارند گزینه های مد نظر منصوریان را جذب کنند اما در نهایت پس از منتفی شدن تعدادی ار بازیکنان در استقلال در همین راستا بحث حضور دریگر گزینه به میان می آید که در گزارش ذیل آخرین وضعیت نقل و انتقالات آبی ها اشاره شده است.

1.طبق توافق دو باشگاه استقلال و گسترش فولاد قرار است انتقال شجاعیان فردا انجام شود و استقالی ها نیز کارهای اداری مربوط به این انتقال را انجام دادند.

2.بحث حضور پژمان منتظری در استقلال که از مدت ها پیش مذاکرات ابتدایی انجام شده و با توجه به صحبت های صورت گرفته استقلالی ها تا سه شنبه یا چهارشنبه منتظز جواب و تصمیم منتظری هستند و البته قرار است این بازیکن با در نظر گرفتن شرایط زندگی اش در قطر تصمیم حضور در استقلال را لحاظ کند.

3.تمدید امید ابراهیمی هافیک تیم فوتبال استقلال در دستور کار استقلالی ها است .البته این تمدید امروز نخواهد بود و قرار است طی یکی دو روز آینده تمدید موثر استقلال انجام شود.

4.با توجه به اینکه تمرینات استقلال به طور جدی از دوشنبه هفته جاری برگرار می شود در همین راستا مدیران استقلال به دنبال تکمیل لیست تیم خود هستند و البته تمرین آبی ها از دوشنبه با حداکثر نفرات آغاز می شود .تیم استقلال با جذب و تمدید قرارداد بازیکنان جدید تا پایان هفته بسته و تکمیل می شود.

5.بحث حضور محمد قاضی در استقلال به گوش می رسید که طبق یک اعلام یک منبع آگاه این مساله گمانه زنی است و نکته قابل توجه این است که استقلال لیست مهاجمانش تکمیل است و در حال حاضر به دنبال دفاع و پلی میکر است.

6.درباره بحث حضور ارسلان مطهری هم در استقلال چیزی از سوی منصوریان به مدیران نقل و انتقالات اعلام نشده و در صورتی که سرمربی اعلام نیاز کند نسبت به جذب بازیکن اقدامات لازم صورت می گیرد .در حال حاضر بحث حضور او در استقلال در فضای مجازی شنیده می شود.

7.حضور جپاروف در استقلال که یک سال دیگر با آبی ها قرارداد دارد و تا به این لحظه استقلالی ها از طریق نامه ،مکاتبه از این بازیکن خواسته اند که در جلسات شرکت کند که این امر صورت نگرفته است و در صورتی که او باز هم قصد شرکت کردن در نشست ها را نداشته باشد طبق قانون جپاروف با فدراسیون فوتبال ،فیفا روبرو خواهد بود.

8.درباره بحث آپشن های قرارداد مهدی رحمتی و اینکه قرار است از آپشن های او برای فصل آتی کسر شود صحبت هایی مطرح شده بود که طبق اعلام این منبع آگاه این بازیکن اصلا آپشنی در قراردادش ندارد.

9.بحث حضور احسان حاج صفی برای حضو در استقلال شنیده می شد که با توجه به صحبت هایی که استقلالی ها با مدیر برنامه های این بازیکن داشته اند در نهایت حاج صفی برای فصل آتی با توجه به پیشنهادی که دارد راهی اروپا می شود.

10.بحث حضور خالد شفیعی هم در استقلال مطح نیست و اصلا صحبتی درباره این بازیکن به مدیران اعلام نشده است.

11.اگر رامین رضاییان به استقلال بیاید جدایی وریا غفوری حتمی می شود .از طرفی با آمدن منتظری این امکان وجود دارد مگویان در لیست خروج قرار بگیرد .یعقوب و برزای نیز می توانند جزو خروجی ها باشد.

12.با توجه به اینکه باشگاه استقلال باید رضایت حضور رابسون را از باشگاه برزیلی بگیرد ما این احتمال وجود دارد حضور این بازیکن در استقلال منتفی شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۰۹:۲۳ ۳۰ خرداد ۱۳۹۶
لنگی الغرافه یادت رفته 5تا خوردین
Iran (Islamic Republic of)
نانیا
۲۲:۰۰ ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
طبق معمول گند زدیم
Iran (Islamic Republic of)
مهرزاد
۱۵:۰۶ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
لنگی ها یه نگاه به جام حذفی در سال 1373 بنداز
و اونجاست که می بینی لنگپولی3 با 6 گل مغلوب فتح تهران
شده خخخخخخخ حتی یه گل هم نزدید .خخخخخخخ
لنگی های 6 تایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۹ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
شیشعلی
شیشتقلال
آخرین اخبار