اعلام نهایی نتایج انتخابات شورای شهر کرمانشاه

فرماندار کرمانشاه گفت: مسئولان هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان کرمانشاه، ظهر امروز در نشستی خبری نتیجه انتخابات شورای شهر کرمانشاه را اعلام می کنند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛فضل‌اله رنجبر اظهار داشت: روند و فرایند برگزاری انتخابات با آموزش‌های مداوم و مستمر با حضور سه هزار نفر شروع شد که در این جلسات نحوه فرایند انتخابات‌، تنظیم صورت‌جلسات‌، شمارش آرا، تشابه اسمی و تمامی موارد مربوطه آموزش و تذکر داده شد.

وی با بیان اینکه در فرایند این انتخابات و بازشماری از فرهنگیان فرهیخته استفاده شد، گفت: روسای سه ناحیه نیز به روش‌های مختلف به صورت حضوری، تلفنی، پیامک و مکاتبه روند این انتخابات و بازشماری را نظارت داشتند همچنین در روزهای بازشماری از خواهران حوزه علمیه استفاده شد و برخی از اداره‌ها دیگر کرمانشاه همچون جهاد کشاورزی‌، بهزیستی در امر شمارش و بازشماری آراء حضوری فعال داشتند.

رنجبر به بازشماری آرا اشاره کرد و گفت: تعدادی از کاندیداهای شورای شهر کرمانشاه به شمارش آرا معترض بودند که تمامی ۴۴۶ صندوق اخذ رای انتخابات شورای اسلامی شهر کرمانشاه در حضور هیأت نظارت استان و شهرستان، نماینده دادستانی، هیأت اجرایی، بازرسان ویژه و هیأت بازرسی شهرستان بازشماری شده و نتایج بازشماری 50 کاندیدای اول انتخابات در هیأت عالی نظارت استان در حال بررسی است.


انتهای پیام/ز




 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار