یزد؛

جدیت بیشتر دستگاه‌های اجرایی برای انجام مطلوب ارزیابی

استانداریزدگفت:کارمندان ادارات با نگاه رفع مشکل باید با درخواست‌های مردم در ادارات برخورد کنند و طبق قانون پاسخگوی آنان باشند.

سید محمد میرمحمدی استانداریزددرگفتگو یاخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت: ارزیابی عملکرد باعث تقویت انگیزه، تحول در سازمان، خلاقیت و نوآوری می شود.

سید محمد میرمحمدی اظهار داشت: برای پیشبرد اهداف می‌بایست به ضعف و قوت کار پی برد و از همین رو لازم است دستگاه‌های اجرایی برای انجام مطلوب ارزیابی عملکرد جدیت بیشتری داشته باشند.

وی با اظهار اینکه ارزیابی عملکرد در سازمان‌ها باعث رونق کار و فعالیت می‌شود و همین موضوع پویایی را به دنبال می‌آورد، تصریح کرد: لازم است در ادارات جلسات توجیهی و آموزشی درباره ارزیابی عملکرد ادارات و کارمندان برگزار شود.

وی سه شهرستان یزد، مهریز و بهاباد را به‌عنوان شهرستان‌های قوی، میانه و ضعیف استان برای برگزاری طرح ارزیابی عملکرد پیشنهاد داد و گفت: ضروری است تا ارزیابی ادارات شهرستانی توسط فرمانداری‌ها اجرا شود.

استاندار یزد در خصوص بخشنامه حقوق شهروندی ادارات نیز گفت: این بخشنامه سبب کاهش فساد اداری، حفظ کرامت انسانی، رعایت حرمت و آشنایی بیشتر با وظایف در قبال ارباب‌رجوع می‌شود.

وی گفت: مواردی که در بخشنامه حقوق شهروندی ادارات آمده است در قانون هم وجود دارد ولی تاکنون به‌صورت پراکنده بوده و چنین مدون و یکجا جمع‌آوری نشده بود.

میرمحمدی با اشاره به اینکه خدمتگزار نباید خود را حاکم بداند، تأکید کرد: کارمندان ادارات با نگاه رفع مشکل باید با درخواست‌های مردم در ادارات برخورد کنند و طبق قانون پاسخگوی آنان باشند.

نشست شورای راهبری توسعه مدیریت استان با حضور استاندار یزد باهدف بررسی و تصویب شاخص‌های اختصاصی استانی ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی، تصمیم‌گیری در خصوص شهرستان‌های داوطلب حضور در فرایند ارزیابی عملکرد سال 95، تشریح تصویب‌نامه حقوق شهروندی در نظام اداری و گزارش وضعیت ثبت اطلاعات دستگاه‌های اجرایی در سامانه ملی برگزار شد.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.