تشکیل پرونده کیفری برای حادثه سقوط کودک اهوازی در فاضلاب

دادستان عمومی و انقلاب اهواز از تشکیل پرونده کیفری برای مقصران سقوط کودک 3 ساله اهوازی به چاه فاضلاب و برخورد قانونی با آن ها خبر داد.

تشکیل پرونده کیفری برای حادثه سقوط کودک اهواز در فاضلاب
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ عباس حسینی پویا، دادستان عمومی و انقلاب اهواز با اعلام این خبر اظهار کرد: برای این حادثه پرونده کیفری تشکیل شده که در حال رسیدگی است.

وی بیان داشت: در وهله اول تاکید ما پیدا شدن جسد بود، که دیشب جسد پیدا و تحویل خانواده شد و کارهای پزشکی قانونی در حال انجام است.

حسینی پویا تصریح کرد: با توجه به اینکه شرکت آب و فاضلاب اهواز و شهرداری اهواز هر کدام دیگری را در این حادثه مقصر می دانند، برای پرونده قرار کارشناسی صادر شده که به محض مشخص شدن با مقصران برخورد می کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب اهواز درباره لزوم جلوگیری از تکرار حوادث مشابه در اهواز نیز اذعان داشت: باید جلسه ای با دستگاه های خدمات رسان به ویژه شهرداری و آب و فاضلاب برگزار و بر رعایت مواردی که به حوادث منجر می شود تاکید کنیم تا پس از این شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

گفتنی است؛ محمد بروایه کودک 3 ساله اهوازی عصر روز پنج شنبه هنگام بازی به داخل کانال فاضلاب کوی علوی اهواز سقوط کرد و جان باخت و جنازه این کودک یک روز بعد در تصفیه خانه چنیبه اهواز پیدا شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.