بندرعباس؛

میناب میزبان شب شعر رضوی

همایش شب شعر رضوی هرمزگان در میناب برگزار می شود.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،رضا اوژند رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میناب گفت: این برنامه با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی و گسترش فعالیت‌های فرهنگی، هنری، مذهبی و مرتبط با سیره ائمه معصومین(ع) به ویژه حضرت امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

وی افزود: همایش شب شعر رضوی با حضور شاعرانی از سراسر هرمزگان و با محوریت شعر آئینی برای امام رضا(ع) ۱۴ تیر ماه در شهرستان میناب برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میناب گفت : همایش شب شعر رضوی از سلسله برنامه های پانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان و مشارکت انجمن شعر و ترانه هرمزگان و با همکاری انجمن شعر بهار نارنج میناب برگزار می شود.

اوژند افزود: علاقمندان تا یکم تیرماه فرصت دارند آثار خود را به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان و یا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب ارسال کنند.

وی گفت: زمان بازخوانی و انتخاب آثار 8 تیرماه است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میناب گفت: شرکت کنندگان می توانند آثار خود را به آدرس shabeshererazavi@gmail.com ارسال نمایند و آثار برگزیده و شاعران منتخب به جشنواره شعر رضوی کشوری معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار