انجام ۵۶ مورد جراحی قلب در بیمارستان گلستان

در یک ماه گذشته ۵۶ مورد جراحی قلب در بیمارستان قلب کردکوی گلستان انجام شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ رئیس بیمارستان امیرالمؤمنین کردکوی در بازدید نماینده غرب گلستان از این بیمارستان گفت: در یک ماه گذشته،  ۵۶ مورد جراحی قلب در مرکز فوق تخصصی قلب بیمارستان امیرالمؤمنین کردکوی انجام شده است.

زاوش افراسیاب افزود: رکورد تعداد جراحی قلب در این مرکز ،۴۴ مورد در ماه بوده است که در ماههای آینده به بیش از میزان فعلی افزایش خواهد یافت.

نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی هم در این بازدید گفت: این مرکز از امکانات مناسبی برای خدمات دهی به بیماران برخوردار است که در ماههای اخیر تحولات خوبی در آن صورت گرفته است.

رامین نورقلی پور با اشاره به خدمات دهی به بیمارانی از کشورهای همسایه در این مرکز، افزود: این مرکز می تواند بستر مناسبی برای افزایش درآمد، ترویج توانمندی های کشور و اجرای طرح توریسم درمان در استان گلستان باشد.

نورقلی پور با بیان اینکه برخی دستگاهها و تجهیزات این بیمارستان به دلیل استفاده بیش از ۱۰ سال، فرسوده شده است؛ خاطر نشان کرد: پمپ قلب، تعدادی مانیتور برای پست سی سی یو، دستگاه سی آرپ و هم چنین بکارگیری  نیروی انسانی تخصصی از جمله مواردی است که در آینده نزدیک در دستور کار برای پیگیری قرار خواهد گرفت.
 
 
انتهای پیام / ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.