ساری،

افزایش پرداخت صدقات در مازندران

مردم مازندران در ۲ ماه نخست امسال ۳۴ میلیارد و ۲۹۹ میلیون ریال صدقه پرداخت کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، حسن قربانی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: مردم مازندران در ۲ ماه نخست امسال ۳۴ میلیاردو ۲۹۹ میلیون و ۴۲۴ هزار ریال صدقه دادند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۷ درصد افزایش یافت.

وی با بیان اینکه ۵۱۰ هزار صندوق صدقه کوچک خانگی، متوسط وبزرگ، در استان وجود دارد، افزود: پرداخت صدقه  یکی از سنت‌های خوب و حسنه‌ای است که مورد توجه نیکوکاران مازندرانی قراردارد.

قربانی گفت: کمک‌های مردمی نقش اساسی در پیشبرد اهداف کمیته امداد که همان توانمند سازی مددجویان است دارد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی  کمیته امداد مازندران افزود: صدقات جمع آوری شده در بخش‌های درمان، کمک معیشت زندگی، جهیزیه، مسکن مددجویی، امور تحصیلی و فرهنگی و اشتغال و خودکفایی برای خانواده‌های نیازمند هزینه می‌شود.

وی با بیان اینکه حدود ۴۸ درصد از این صدقات جمع آوری شده صرف امور حمایتی مددجویان می‌شود، افزود: در بخش‌هایی مانند مسکن ۲۱ درصد و اشتغال ۱۳ درصد از درآمد‌های صدقات نیز هزینه خواهد شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران توجه به ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری با شعار خوب باشیم، در صورتی که هر شهروند مازندرانی روزانه ۲۰۰ تومان صدقه پرداخت کند، احداث، مقاوم سازی، تعمیر و بازسازی مسکن مددجویان، تامین  کمک هزینه خدمات ازدواج نوعروسان تحت حمایت، ارائه خدمات فرهنگی به خانواده‌های زیر پوشش، درمان بیماران صعب العلاج و زمینگیر  تحت حمایت و بسیاری از اقدامات دیگر برای مددجویان این نهاد مطلوب‌تر و موثرتر انجام خواهد شد.

قربانی با قدردانی از همراهی مازندرانی‌های خیر و نوعدوست با کمیته امداد گفت: مردم نیکوکار استان می‌توانند با شماره گیری آنی پرداخت #۱*۲*۰۱۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه و وارد کردن مبلغ مورد نظر کمک خود، کمیته امداد را در خدمت رسانی مطلوب به نیازمندان یاری رسانند.
 انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار