کارشناس واترپلو:

قهرمانی واترپلو در سنگاپور تصادفی نبود

همراهی معتقد است قهرمانی تیم ملی واترپلو در تورنمنت چهارجانبه سنگاپور تصادفی نبوده و حاصل زحمات این تیم در یک سال گذشته است.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،امیر هوشنگ همراهی کارشناس واترپلو در گفت و گو با رادیو ورزش درباره تیم ملی واترپلو اظهار داشت: سیاست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در دو سال گذشته بر پایه جوان گرایی در واترپلو بوده است. ضمن این که شاهد حضور چیریچ به عنوان سرمربی در تیم ملی بودیم. وی بازیکن بسیار بزرگی است. البته سابقه چندانی در کسوت مربیگری را ندارد، اما با مربیان صاحب نامی تمرین کرده است و حالا دانش خود را در اختیار واترپلوی ایران قرار می‌دهد.

وی درباره تیم‌های شرکت کننده در تورنمنت چهار جانبه سنگاپور تصریح کرد: تیم صربستان متشکل ازبازیکنان زیر ۱۸ سال این تیم بود. ۲ بازیکن این تیم بیشتر از ۲۰ سال سن داشتند. به علاوه این که ۴ نفر از آن‌ها نیز در تیم ملی جوانان حضور دارند؛ بنابراین قهرمانی ایران در این رقابت تصادفی نبوده و حاصل تلاش یک سال گذشته آنان است.

همراهی درباره دو تیم سنگاپور و استرالیا افزود: تیم سنگاپور جز تیم‌های درجه دوم آسیاست. یک تیم باشگاهی از استرالیا نیز در این تورنمنت شرکت داشت. به طور معمول کشور‌هایی که در شنا قوی هستند در واترپلو نیز قوی عمل می‌کنند. استرالیا و آمریکا از جمله این کشور‌ها هستند.

سرمربی فصل گذشته تیم واترپلو نوفلاح درباره ترکیب تیم ملی کشورمان خاطر نشان کرد: در تیم ملی کشورمان در این رقابت‌ها ۴ بزرگسال، ۹ بازیکن زیر ۲۰ سال و ۳ بازیکن زیر ۱۷ سال حضور داشتند. مطمئنا این تورنمنت برای واترپلو مفید بوده است و آمادگی خوبی برای مسابقات جوانان جهان و آسیایی جاکارتا خواهد بود که البته امیدوارم کمیته ملی المپیک با حضور این تیم در مسابقات آسیایی موافقت کند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار