2 بازیکن استقلال راهی گسترش می شوند؛

نصیرزاده: قرارداد شجاعیان با پرسپولیس کذب محض است/ شجاعيان از امروز بازيكن استقلال است

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد گفت: شجاعيان از فردا مى تواند در تمرينات استقلال حاضر شود.

نصیرزاده: شجاعيان از امروز بازيكن استقلال استبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان هوشنگ نصير زاده درباره پيوستن شجاعيان به استقلال گفت :بر اساس يك توافق كه ميان مديران دو باشگاه استقلال ايران و مسئولان گسترش فولاد صورت گرفت و همين طور رضايت قطعى شجاعيان براى پيوستن به باشگاه ايران امروز صادر شد و وی مى تواند از فردا در تمرينات اين باشگاه حاضر شود.

مدير عامل باشگاه گسترش فولاد ادامه داد :همان طور كه مى دانيم شجاعيان به مدت ٢ فصل ديگر با باشگاه گسترش فولاد قرارداد داشت كه ما رضايت نامه آن را براى استقلال صادر كرديم.

نصيرزاده در پايان گفت :اين توافق نامه بر اساس قرارداد كتبى كه بين من و افتخارى صادر شد و شجاعيان از اين تاريخ بازيكن تيم فوتبال استقلال است.

وی افزود: شجاعيان إبراز تمايل كرده بود كه به استقلال بيايد و باشگاه استقلال هم تنها باشگاهی بود که در ايران برای این بازیکن نامه داده بود و هیچ باشگاه ديگرى در ايران إبراز تمايل نكرده بود شجاعيان را به خدمت بگيرد

نصيرزاده بيان كرد :ما بعد از توافقات اولیه ،آن توافقاتى را كه با يكديگر داشتيم را مکتوب کردیم و داریوش شجاعیان به صورت قطعی به استقلال پیوست. بابت اين فقدان حضور شجاعیان كه ما با ٢ سال قرارداد داشت ما مبلغی را بابت رضايت و انتقال اين بازيكن دريافت كرديم كه بخشى از آن نقد و بخش ديگر به صورت اقساط به ما پرداخت مى شود و روى هم رفته شجاعیان را از این لحظه باید استقلالی بدانید

 

مدير عامل گسترش فولاد افزود :شجاعيان با عنايت اينكه يك طرف مثلث است ،ايشان يا در باشگاه گسترش فولاد بر اساس قرارداد حضورش كه تا سال ٩٧-٩٨است يعنى دو فصل آينده مى تواند حضور داشته باشد و يا اينكه در باشگاه استقلال كه از نظر حيث اخلاقى به تفاهم رسيده ايم و تعهد داده بودیم که این بازیکن به استقلال بیاید

وى ادامه داد :اين اطمينان را مى دهم كه در مشور ايران شجاعيان فقط مى تواند یا برای گسترش فولاد تبریز و یا برای استقلال تهران به میدان برود و ما در این رابطه به استقلال تهران قول دادیم و شجاعیان باید میان این دو باشگاه یکی را انتخاب کند.

نصيرزاده درباره پیشنهاد پرسپولیسی ها و توافق ٢ ساله شجاعيان با اين باشگاه گفت: طبق آیین نامه نقل و انتقالات فدراسیون فوتبال و فیفا، بازیکنی که دارای قرارداد است حق انجام مذاکره با باشگاه های دیگر را ندار و بايد بگويم شجاعیان اکنون رسما بازیکن ما است و ما به نمایندگی از ایشان در این مکان حضور داریم و قراردادی امضا کردیم تا این بازیکن به استقلال بیاید. لذل هر باشگاهی كه با شجاعیان مذاکره و صحبت کرده باشد اين تخلف انضباطى است و نقض آيين نامه نقل و انتقالات فدراسيون فوتبال است این بازیکن با ما 2 سال قرارداد دارد و اینکه گفته مى شود ايشان ٢ سال با باشگاه ديگر قرارداد منعقد كرده کذب محض است و صحت ندارد و همانگونه که قبلا گفتم، ایشان یا در استقلال بازى مى كند و یا در گسترش فولاد.

نصیرزاده در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا شجاعیان می تواند استقلالی نشود، بیان کرد: توافقات دو طرف برای نفر سوم الزام آور نیست. اما در عرف فوتبال زمانی که یک بازیکن می خواهد منتقل شود، باید دو باشگاه توافق کنند. با توجه به رضایت نامه ای که برای استقلال صادر شده، ایشان اگر بخواهد برای این باشگاه می تواند به میدان برود و یا می تواند راهی استقلال شود. همچنین ما اینجا تفاهم کردیم که علاوه بر مبلغ مورد توافق، دو بازیکن از امیدهای استقلال در اختیار گسترش فولاد قرار گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فردین چگینی
۱۲:۴۲ ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
نصیرزاده یک استقلالی است وما بارها وبارها دربرنامه نود متوجه این موضوع شده بودیم
آخرین اخبار