فرماندار شهرستان ایذه گفت: این روز بزرگ یادگار گرانقدرامام خمینی(ره) است که مسلمانان جهان با شرکت در آن، مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان می‌رسانند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ محسن بیرانوند، فرماندار شهرستان ایذه ‌اظهار کرد: مراسم روز جهانی قدس در شهرستان امسال باید همانند سال های گذشته با شکوه برگزار شود.

فرماندار شهرستان ایذه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر بیان داشت: امسال انتخابات با شکوهی را داشتیم که شاید در جهان منحصر به فرد بوده و همین موضوع موجب ناراحتی و خشم دشمنان و صهیونیست‌ها شد، زیرا تمایل آنها به عدم حضور مردم در انتخابات بوده و این حضور پرشور مردم ستیزه‌جویی دشمنان را نسبت به ما بیشتر کرده است.

وی در ادامه با اشاره به حوادث اخیر گفت: اتفاقات اخیر و ترورها در مرقد مطهر امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی ریشه آنها در آمریکاست که تنها با حمایت استکبار صهیونیست‌ها انجام‌گرفته و این عزیزان به شهادت رسیدند.

وی در پایان خاطر‌نشان کرد: وجود این اتفاقات قطعا روز قدس امسال را باشکوه‌تر از سال‌های گذشته خواهد کرد و وظیفه همه ماست به ویژه مسئولان است تا در کنار مردم در این راهپیمایی شرکت کنیم و جنایات رژیم صهیونیست و سیاست‌های استکبار جهانی را محکوم کرده و تبعیت خود را از نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه یکبار دیگر در این روز فریاد بزنیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.