اردبیل؛

شهرستان گرمی میزبان اردوی آمادگی تیم ملی قایقرانی

استاندار اردبیل گفت: اردوی آمادگی تیم ملی قایقرانی، از اول تیرماه در جوار دریاچه گیلارلو شهرستان گرمی آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مجید خدابخش در جلسه شورای عالی ورزش استان افزود: اعضای تیم ملی قایقرانی از اول تیرماه در شهرستان گرمی حضور می یابند و به مدت یک ماه در دریاچه گیلارلو تمرین های آمادگی برگزار می کنند.

وی برگزاری اردوی آمادگی تیم ملی قایقرانی در گرمی را رخدادی بی سابقه برای ورزش استان توصیف کرد و با بیان اینکه بابیان اینکه این اردو در معرفی شهرستان گرمی موثر خواهد بود افزود: این شهرستان قابلیت خوبی در زمینه های مختلف دارد که برگزاری هرگونه مسابقات ورزشی می تواند به رونق گردشگری آن منجر شود .

خدابخش اضافه کرد: ظرفیت استان اردبیل برای قایقرانی در دریاچه گیلارلوی گرمی ، دریاچه شورابیل اردبیل و دریاچه کشت وصنعت مغان قابل توجه است و حضور قایقران ها در این مکان ها استقبال جوانان و ورزشکاران را بدنبال خواهد داشت.

وی با خاطرنشان کردن اینکه برگزاری اردوی تیم های ملی در رشته های مختلف در استان فرصت مناسبی برای توسعه اقتصادی و رونق گردشگری منطقه ایجاد می کند افزود: باتوجه به اینکه در سال های اخیر سرمایه گذاری های بخش خصوصی توسعه یافته است، می توان از این ظرفیت نهایت استفاده را برد.

 

انتهای پیام/ح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.