خسارت ۱۰۰ میلیون یورویی دوناروما به آ ث میلان

بنا بر ادعای مدیر باشگاه آ ث میلان، سنگربان جوان این تیم با تمدید نکردن قراردادش ۱۰۰ میلیون یورو به این باشگاه خسارت مالی وارد کرده است.

مارکو فاسونه، مدیر باشگاه آ ث میلان ادعا کرد تصمیم جان لوئیجی دوناروما و رایو مینولا، مدیر برنامه هایش، برای تمدید نکردن قرارداد این دروازه بان جوان، ۱۰۰ میلیون یورو به این باشگاه ضرر زده است.


قرارداد دروازه بان ملی پوش میلان پایان فصل آینده به اتمام می‌رسد و پس از اینکه دوناروما اعلام کرد که قصد تمدید قراردادش را ندارد، تنش بین دو طرف بسیار بالا رفت و حتی میلان او را به یک فصل سکونشینی تهدید کرده است.
تصمیم گلر ۱۸ ساله میلان خشم هواداران این تیم را برانگیخت و آن‌ها شب گذشته در جریان دیدار تیم‌های زیر ۲۱ سال ایتالیا و دانمارک روی سر این دروازه بان جوان دلار‌های تقلبی ریختند.


مدیر برنامه‌های دوناروما سران میلان را مسبب به وجود آمدن فضای خصومت و دشمنی علیه این دروازه بان دانسته است.

اما فاسونه با رد این اتهام گفت: باشگاه هر کاری که می‌توانست برای تمدید قرارداد دوناروما انجام داد.
فاسونه گفت:" هیچکس شکی نداشت که او حق تصمیم گیری دارد. این کاملا در چارچوب قوانین بود. اما قانونی بودن یک چیز است و رعایت اخلاق کاری چیز دیگری است.


تلخ‌ترین قسمت این است که اوضاع به شکل ناخوشایندی پیش رفت. می‌شد طوری کار کرد که به باشگاه خسارتی وارد نشود، ولی آن‌ها با این شکل رفتن، ۱۰۰ میلیون یورو به میلان ضرر زده اند.
وی افزود: اگر دوناروما در ۱۸ سالگی این قدر ارزش دارد، به خاطر این است که باشگاه روی او سرمایه گذاری کرده و جرات استفاده از او را در تیم اصلی داشته است.

تنها کاری که او باید می‌کرد این بود که می‌گفت: نمی‌خواهم در تیم بمانم و ما هم قبل از این بند فسخی در قرارداد او می‌گنجاندیم. آن وقت اگر مهم‌ترین باشگاه‌های جهان در تابستان به سراغ او می آمدند، آن مبلغ را به میلان می‌پرداختند.
اما در شرایط فعلی رئال هر چه بپردازد به جای این که به باشگاه برسد به جیب مدیر برنامه‌های دوناروما می‌رود. من حداقل کمی از آن پول را در فوتبال ایتالیا سرمایه گذاری می‌کردم.

گفتنی است علاوه بر رئال مادرید تیم های یوونتوس و منچستریونایتد هم از دیگر مشتریان دروازه بان 18 ساله میلان هستند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار