به طور کلی سینمای ایران و خود وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم بلاتکلیف است.

منصور لشکری قوچانیمنصور لشکری قوچانی تهیه کننده سینما در خصوص علت سردرگمی در تولیدات سینمایی و فروش پایین برخی فیلم‌ها با وجود داشتن شاخصه‌های فروش، به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: به طور کلی سینمای ایران و خود وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم بلاتکلیف است. کارهای آن‌ها روزمره و تکراری شده و حداقل در این مقوله تا به حال درست عمل کردند. هیچ برنامه مدونی در این وزارتخانه دیده نمی‌شود.

وی افزود: اما اینکه سینما سردرگم و فروش فیلم‌ها غیرقابل پیش بینی شده، اینطور نیست. اتفاقا فیلم‌های کمدی خوب می‌فروشند. به هر حال ذائقه مردم به این سمت رفته و آثار کمدی فروش خوبی دارند.

تهیه کننده قاتل اهلی اظهار داشت: در این میان فیلم‌های اجتماعی خوب نمی‌فروشند؛ چون تبلیغات و اطلاع رسانی به گونه‌ای نیست که مخاطب را به سینماها بکشاند. این یکی از اساسی ترین مشکلات امروز سینمای اجتماعی ماست.

وی ادامه داد: برای حل این معضل تبلیغات، با مدیران مجتمع تجاری فرهنگی سینما آزادی صحبت کردیم. حدود هفتاد لایت باکس در فضای آنجا نصب کردیم. سینما آزادی، بهترین سینمای ایران است و این‌گونه تبلیغات به زیبایی سینما کمک می کند. با این کار استفاده بهینه از فضای آن خواهد شد و تبلیغات و اطلاع‌رسانی فیلم‌ها با شرایط بهتری انجام می‌شود.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار