دادستان عمومی و انقلاب قم مطرح کرد؛

تشکیل پرونده برای غرق شدن کودک 8 ساله در استخر/ متهمان روانه زندان شدند

دادستان عمومی و انقلاب قم گفت: در راستای غرق شدن کودک هشت ساله پرونده قضایی تشکیل و دو نفر از خاطیان این حادثه بازداشت شدند و استخر مذکور پلمپ شد.

تشکیل پرونده برای غرق شدن کودک 8 ساله در استخر/ متهمان روانه زندان شدندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب قم، مهدی کاهه از تشکیل پرونده قضایی در خصوص غرق شدن کودک هشت ساله‌ای در یکی از استخرهای قم خبر داد و اظهار کرد: در تاریخ 21 خرداد امسال در ساعت 17، طفل هشت ساله‌ای برای شرکت در کلاس‌های آموزش شنا در مجموعه استخرهای شهر قم واقع در منطقه پردیسان حضور یافته که متاسفانه در اثر کوتاهی و بی‌مبالاتی مربی و نجات غریق، دچار غرق شدگی شد.

وی افزود: بلافاصله پس از وقوع این حادثه طفل مصدوم به بیمارستان اعزام شد اما متاسفانه اقدامات پزشکی نتیجه‌ای در بر نداشته و پس از چند روز در کما بودن فوت شد.

دادستان عمومی و انقلاب قم خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی بلافاصله با خاطیان این امر برخورد کرده و در این راستا دو نفر از عاملان این حادثه بازداشت و روانه زندان شدند و همچنین استخر مذکور نیز پلمب شد.

کاهه ادامه داد: جزئیات بیشتر این حادثه در دست بررسی است و چنانچه مشخص شود افراد دیگری در این راستا مرتکب تقصیر شده و نظامات را رعایت نکرده اند، طبق موازین قانونی با آنها برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار