کرمانشاه؛

پذیرش طلاب مستعدبرای سال تحصیلی ۹۶ – ۹۷ در کرمانشاه

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از پذیرش طلاب مستعد در ششمین شعبه از مجتمع مدارس علمیه صدر برای سال تحصیلی ۹۶ – ۹۷ در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛حجت‌الاسلام آیت عباسیان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاهگفت: ثبت‌نام اینترنتی در پایگاه مدرسه علمیه امام صادق(ع) به‌نشانی: Imam-sadeq.hmeshkat.ir انجام و مصاحبه به‌صورت حضوری خواهد بود.
 
وی با اشاره به طرح مشکوه(صدر ۶)، افزود: مهمترین ویژگی این طرح تأکید ویژه بر قرآن و روایات به‌عنوان متون آموزشی و استفاده از روش‌های نوین برای آموزش ادبیات عرب و استفاده از متون جدید و به‌روز در آموزش فقه و اصول توجه به‌ آموزش علوم عقلی، کلام، تاریخ، رجال و درایه درکنار آموزش ادبیات، فقه و اصول و تأکید بر سنت‌های ارزشمند آموزش در حوزه‌های علمیه از جمله طلبه‌محوری، پیش مطالعه و مباحثه، استفاده از متون اصلی و مرجع به‌کارگیری پژوهش و تدریس در خدمت آموزش و ... است.
 
حجت‌الاسلام عباسیان اظهار کرد: حوزه علمیه امام صادق(ع) ششمین شعبه از مجموعه حوزه‌های علمیه مشکوه است که در مسجد عماد الدوله شهر کرمانشاه با همت و تدبیر آیت‌الله محمدی عراقی و آیت‌الله علما دایر شده است.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: پذیرش در مدرسه علمیه امام صادق(ع) صرفاً از طریق آزمون اختصاصی و در ابتدای دوره میسر است و دوره آموزشی مشکوه بلند مدت و تمام وقت است.
 
انتهای پیام/ز
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار