شهرکرد؛

ویژه برنامه‌های روز قدس در شبکه‌های استانی صدا و سیما

صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری ویژه برنامه‌های روز جهانی قدس را تولید و پخش می‌کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مهرداد عظیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس و ضرورت پوشش مناسب برنامه ها و بویژه راهپیمایی بزرگ این روز، از تولید و پخش برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی به همین منظور خبر داد.

وی گفت: ویژه برنامه تلویزیونی به صورت پخش زنده، با بهره گیری از دو واحد سیار و پرتابل و استفاده از تصاویر هوایی به انعکاس راهپیمایی مردم شهرکرد از طریق شبکه استانی سیمای جهان بین می‌پردازد.

عظیمی افزود: این برنامه در بخش‌های کارشناس، سرود، خواننده، گزارش، تصاویر و وله‌های گرافیکی، کلام امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و ارتباط تلفنی از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روی آنتن می رود.

وی اضافه کرد: شبکه استانی صدای چهارمحال و بختیاری هم با برنامه «زیتون سرخ»  از ساعت ۱۰ تا ۱۲:۳۰ به مدت ۱۵۰ دقیقه، حضور مردم در راهپیمایی و حمایت از قدس شریف را منعکس می‌کند.

عظیمی ادامه داد: تلفن‌ها و گزارش‌های مردمی، مطالب موضوعی، پیام‌های مسئولان استانی در مورد حضور مردم در راهپیمایی، ارتباط با خبرنگاران شهرستان ها و کارشناسان و ترانه و موسیقی از بخش‌های این برنامه است.

به گفته وی؛ حوزه معاونت خبر این مرکز نیز در روز جهانی قدس با ۱۹۹ دقیقه برنامه و گزارش خبری در قالب‌های تلویزیونی و رادیویی، ارتباط مستقیم با شبکه‌های ملی، برنامه‌های تولیدی و پخش محلی و اخبار مکتوب، همراه راهپیمایان روزه دار می‌شود.

گفتنی است: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال همزمان با سراسر کشور، از ساعت ۱۱ صبح جمعه آینده ۲ تیرماه ۹۶ برابر با ۲۸ رمضان المبارک ۱۴۳۸ هجری قمری در ۴۳ نقطه استان چهارمحال و بختیاری به صورت متمرکز برپا می‌گردد.

آخرین جمعهٔ ماه مبارک رمضان طی پیامی از سوی حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ و در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات اسرائیل غاصب، به عنوان «روز قدس» نامگذاری شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.