لرستان؛

ارایه ۲۰ خدمت تخصصی پزشکی در درمانگاه فرهنگیان خرم آباد

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان از ارائه خدمات تخصصی پزشکی در بیش از ۲۰ مورد در درمانگاه فرهنگیان شهرستان خرم آباد خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ دریکوند مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه بخش‌های زنان و زایمان، کلیه و مجاری ادراری، پوست و مو و بخش مغزو اعصاب درمانگاه فرهنگیان راه اندازی شده است، گفت: توسعه خدمات تخصصی پزشکی و فراهم کردن تسهیلات لازم برای درمان از جمله اولویت‌هایی است که در درمانگاه‌های فرهنگیان دنبال می‌شود.


وی ارتقای شاخص سلامت فرهنگیان را عاملی مهم و تاثیرگذار در افزایش بهره وری آموزشی و پرورشی دانست و افزود: درمانگاه‌های فرهنگیان باید مرجعی مطمئن برای پیگیری مسائل درمانی فرهنگیان باشند و بتوانند دغدغه آنان را در خصوص درمان برطرف کنند.


دریکوند به تسهیلات بیمه تکمیلی فرهنگیان نیز اشاره کرد و گفت: بسیاری از خدمات ارائه شده در این درمانگاه برای فرهنگیانی که بیمه تکمیلی داشته باشند به صورت رایگان ارائه می‌شود.


مدیرکل آموزش و پرورش لرستان افزود: در حال حاضر حدود ۶ هزار فرهنگی زیرپوشش این درمانگاه قرار دارد و روزانه ۲ تا سه هزار نفر در این درمانگاه ویزیت می‌شوند.


وی با بیان اینکه ۶۰ درصد مراجعه کنندگان به این درمانگاه فرهنگی هستند، گفت: اغلب خدمات این درمانگاه رایگان است و در برخی خدمات ۳۰ درصد هزینه اخذ می‌شود.


وی افزود: ۱۵ پزشک متخصص برای ارائه خدمات درمانی به فرهنگیان خرم آباد در این درمانگاه حضور دارند.


در حال حاضر ۳۰ هزار فرهنگی در سطح این استان مشغول خدمت هستند.

انتهای پیام /م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.