شیخ‌الاسلام در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حمله موشکی ایران تنبیه عوامل حادثه تروریستی تهران بود

مشاور ظریف گفت: ایران هر جایی از منطقه که امنیت ملی‌اش به خطر بیفتد، به‌صورت دقیق، مطمئن، موثر و قدرتمند حاضر می‌شود.

مشاور وزیر خارجه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:حسین شیخ‌الاسلام مشاور وزیر امور خارجه در گفتگو با خبرنگار سیاست‌خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حمله موشکی ایران به دیرالزور سوریه اظهار داشت: این حمله برای تنبیه کسانی بود که در روزهای گذشته عملیات تروریستی در مرقد مطهر امام راحل و مجلس شورای اسلامی انجام دادند.

مشاور ظریف افزود: این حمله این پیام را در بر داشت که در هر نقطه از منطقه لازم باشد، جمهوری اسلامی ایران تمام قدرت حاضر خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران هر جایی از منطقه که امنیت ملی ما به خطر بیفتد، به‌صورت دقیق، مطمئن، موثر و قدرتمند حاضر می‌شود، عنوان کرد: حمله اخیر به پایگاه‌ تروریست‌ها در دیرالزور هم با هماهنگی همه طرف‌هایی ذی‌ربط مانند عراق، سوریه و دیگر دوستانمان صورت گرفته است.

 گفتنی است، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکشنبه شب در واکنش به حمله داعش در تهران، نظامیان داعش را در شرق سوریه مورد هدف موشک‌های خود قرار داد. در این عملیات تعدادی موشک میان برد زمین به زمین از پایگاههای موشکی نیروی هوافضای سپاه در استانهای کرمانشاه و کردستان، تروریستهای تکفیری را هدف ضربات مهلک و کوبنده قرار داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار