سنندج؛

انجام 6 هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی کردستان

سرپرست اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت:در طرح نظارت ویژه ماه رمضان، تاکنون 6 هزار و 306 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی استان صورت گرفته است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛فرزاد سردار زاده سرپرست اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: در این بازرسی ها 234 مورد تخلف کشف و در این رابطه 200 فقره پرونده برای واحد های متخلف صنفی و غیر صنفی تشکیل شده است

وی افزود: ازاین تعداد بازرسی انجام شده اصناف متخلف استان یک میلیارد و 463 میلیون ریال جریمه نقدی شدند.

سرپرست اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: در مدت یاد شده از طریق ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های استان 293 مورد گزارش مردمی دریافت و در رسیدگی به آنها 102 مورد تخلف احراز شد که در این زمینه پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

سردار زاده علت این تخلفات را گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت عنوان کردو گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی می توانند با شماره تلفن 124 و یا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستانها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه و موارد تخلف را گزارش کنند.
وی درپایان هدف از اجرای این طرح را تامین و توزیع به موقع کالاهای پرتقاضای ماه رمضان با هدف تسهیل و تسریع در تامین و دسترسی مردم به کالاهای مورد نیاز با قیمت مصوب و مناسب اعلام کرد.
انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.