سنندج؛

بکارگیری افراد نخبه عامل پیشرفت کشوراست

نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مهم‌ترین عوامل در پیشرفت کشورهای مختلف در دنیا توجه به بهره‌گیری از ظرفیت و بکارگیری افراد نخبه و توانمند در عرصه‌های مدیریتی است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛سیداحسن علوی نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس صبح امروز در جلسه شورای مدیران دامپزشکی کردستان، گفت: حوزه دامپزشکی از گستردگی بسیار زیادی برخوردار است اما در اطلاع‌رسانی مسوولیت‌هایی که این سازمان دارد به نحو مطلوب عمل نشده است.

وی افزود: اهمیت برخی از دستگاه‌ها به دلیل اینکه به صورت مستقیم و غیرمستقیم با حیات انسان‌ها در ارتباط است بالا بوده اما مردم آنگونه که باید شناختی از وظایف و رسالت‌های آنان ندارند.

به گفته نماینده مردم سنندج، دیواندره وکامیاران در مجلس شورای اسلامی، کم کاری نیروهای دامپزشکی در عرصه خدمت در هر جایگاهی صدمات جدی را به حیات انسان‌ها وارد می‌کند لذا دقت و تعهد در انجام رسالت‌هایتان ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است..

وی براین باور است یکی از مهم‌ترین عوامل در پیشرفت کشورهای مختلف در دنیا توجه به بهره‌گیری از ظرفیت و بکارگیری افراد نخبه و توانمند در عرصه‌های مدیریتی است.

علوی بیان کرد: باید با بهره‌گیری از تجهیزات نوین در آزمایشگاه‌های دام پزشکی استان زمینه را برای تعیین سطح استاندارد و بررسی محصولات در سطح بالایی ارتقا بخشید.

 انتهای پیام/ م ح

 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.