اردبیل؛

مساعدت بیش از 7 میلیارد ریالی خیران به اطعام نیازمندان اردبیل

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: امسال خیران بیش از هفت میلیارد و 175 میلیون ریال برای اطعام و افطار خانواده‌های تحت حمایت و افراد نیازمند استان مساعدت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، توحید صفری با بیان اینکه همه هزینه‌های ضیافت افطار و اطعام خانواده‌های بی‌بضاعت و اقشار آسیب پذیر توسط خیران و نیکوکاران تأمین شده است، افزود: مددجویان تحت حمایت با برپایی سفره‌های افطار در مساجد و حسینیه‌ها، توزیع سبد غذایی و غذای گرم مورد اطعام قرار گرفته‌اند.

وی اظهار کرد: برپایی چنین سفره‌هایی با هدف ترویج سنت حسنه اطعام نیازمندان و تکریم خانواده‌های تحت حمایت انجام می‌شود که تاکنون نتایج بسیار مناسبی رابه دنبال داشته است.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل از کمک یک میلیارد و 600 میلیون ریالی خیران و نیکوکاران در قالب طرح همیان مولا به خانواده‌های مستمند خبر داد و بیان کرد: 8 هزار کیسه همیان مولا در بین خیران استانی توزیع شده بود که نیکوکاران با تهیه مواد غذایی لازم و ضروری خانواده‌های تحت حمایت در ایام پر برکت ماه مبارک رمضان، بخش مهمی از نیازهای آنان را تأمین کرده‌اند.

توحیدی با بیان اینکه این طرح به تأسی از حضرت علی(ع) در دستگیری و توزیع اقلام غذایی بین نیازمندان اجرا می‌شود، افزود: برای مشارکت همه جانبه خیران در تهیه سبدغذایی برای اقشار محروم، کمیته امداد فعالیت‌های گسترده‌ای را در طول سال و در مناسبت‌های مختلف انجام می‌ دهد.

وی گفت: همچنین طرح مفتاح الجنه به منظور دیدار و همنشینی مسئولان و خیران با خانواده‌های تحت حمایت انجام می‌شود تا از نزدیک با مشکلات مددجویان آشنا شده و نسبت به حل مشکلات آنان اقدام شود.

توحیدی گفت: در قالب طرح مفتاح الجنه نیز تاکنون 700 میلیون ریال توسط خیران به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد مساعدت شده است.

 وی افزود: 26 هزار و 238 خانوار در استان اردبیل تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

 

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.