مدیركل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان كرمانشاه از رسیدگی و صدور احکام برای رانندگان و شرکت های متخلف در استان خبر داد.

 

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛بهمن خسروانی مدیركل  راهداری و حمل و نقل جاده ای استان كرمانشاه  گفت: با توجه به واگذاری رسیدگی به جرائم و صدور حکم جهت رانندگان و شرکتهای متخلف به ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای از ابتدای امسال پرونده 39 راننده و 11 شرکت خاطی در این اداره کل بررسی و اعمال قانون گردید.


وی افزود:رسیدگی به تخلف رانندگان با توجه به شکایات مردمی و تخلفات مشاهده شده طی برگزاری 4 جلسه کمیسیون ماده 11 و رسیدگی به تخلف شرکتها طی 2 جلسه کمیسیون ماده 12 از ابتدای سال انجام شده است.


خسروانی اظهار داشت :عمده احکام صادر شده برای رانندگان خاطی غیر فعال نمودن برگ فعالیت آنها برای مدت معین و احکام صادره جهت شرکتها اکثراً منجر به پرداخت جرائم نقدی و تذکر گردیده است.


وی درخاتمه گفت:رعایت اصول وقوانین راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان شرکتهای حمل ونقل جاده ای نقش بسزایی در کاهش مخاطرات و تصادفات جاده ای  به همراه دارد،از  این رو  در صورت مشاهده هر گونه تخلف با افراد یا موسسات خاطی برخورد جدی می گردد.

 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.