ضیافت افطاری که با شادی کودکان همراه شد/ حامد همایون برای بچه های «مهر لیلا» خواند

همزمان با بیست و چهارمین شب ماه مبارک رمضان با حضور هنرمندان، ورزشکاران و افراد خیر برای کودکان معلول، بیماران سرطانی و کودکان بی‌سرپرست ضبافت افطاری برگزار شد.

به گزارش خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ضیافت افطاری خیریه مهر لیلا دوشنبه شب، همزمان با بیست و چهارمین شب ماه مبارک رمضان در مرکز همایش های رایزن دارآباد با حضور هنرمندان، ورزشکاران و افراد خیر برای کودکان معلول، بیماران سرطانی و کودکان بی‌سرپرست برگزار شد.

ضیافت افطاری که با شادی کودکان همراه شد/ حامد همایون برای بچه های «مهر لیلا» خواند


این برنامه برای بیش از 400 کودک و نوجوان معلول به همراه مربی‌ها تدارک دیده شده بود. دختران سندرم دان، همچنین بچه‌های بیمار سرطانی، کودکان بدسرپرست و بی سرپرست از مدعوین بودند.

 

بیشتر مهمانان با هماهنگی لیلا بلوکات ساعت 20 در مرکز همایش های رایزن دور هم جمع شدند. بلوکات با تک تک بچه ها ارتباط صمیمی برقرار می کرد.

 

 ضیافت افطاری که با شادی کودکان همراه شد/ حامد همایون برای بچه های «مهر لیلا» خواند

 

هنرمندان متواضعانه در کنار کودکان و نوجوانان حاضر در مراسم قرار گرفتند. کودکان که بازی هنرمندان سینما و تلویزیون را از طریق دیدن سریال‌های تلویزیونی و فیلم هایشان دنبال می کردند، حضور پرتعدادشان را غنیمت می شمردند و به سرعت خواهان گرفتن عکس بودند.

شب گذشته بازار سلفی با حضور هنرمندان و ورزشکاران داغ بود. قبل و بعد از افطار هنرمندان، خوانندگان و ورزشکاران با کودکان و نوجوانان عکس می گرفتند و با آن‌ها صحبت می کردند.حضور حامد همایون ،سروش جمشیدی،مهدی طارمی ،محسن مسلمان باعث شادی بچه ها شد و از لیلا بلوکات برای دعوت این عزیزان تشکر می کردند.


مراسم با قرائت قرآن و سرود ملی آغاز شد. اجرای برنامه به عهده جواد رضویان و علی اوجی بود. اکثر هنرمندان روی سن حاضر شدند و با اجرای خوب جواد رضویان خنده را بر لبان کودکان جاری کردند.

ضیافت افطاری که با شادی کودکان همراه شد/ حامد همایون برای بچه های «مهر لیلا» خواند

زمان ورود به مراسم ضیافت افطاری شماره هایی را به صورت دستبند برای مهمانان در نظر گرفته بودند. به همین خاطر در زمان قرعه کشی هیجان خاصی میان مهمانان برقرار بود تا برنده یک سکه باشند.

اکثر ورزشکاران و هنرمندان روی سن آمدند و اعداد داخل تنگ را برمی داشتند و نفر برتر انتخاب با هیجان خاصی انتخاب می کردند.

سروش جمشیدی که با بیشتر بچه ها قبل از شروع مراسم عکس انداخته بود به همراه نفیسه روشن نفرات برگزیده را با برداشتن شماره انتخاب کردند.

در ادامه عمو پورنگ و امیر محمد، حضور پیدا کردند و نفرات برتر انتخاب کردند. عموپورنگ نسبت به حضور نعیمه نظام دوست عکس العمل نشان داد و گفت : هر کسی منو میبینه میگه از مامانت چه خبر( خنده)

امیرمحمد گفت: جزو معجزات که مادر از پسر جوان تر است ( خنده)

در ادامه عمو پورنگ و امیرمحمد با همراهی بچه ها آهنگ هایی را اجرا کردند.

 ضیافت افطاری که با شادی کودکان همراه شد/ حامد همایون برای بچه های «مهر لیلا» خواند

در بخش دیگر حجت اشرف زاده نماهنگ «پرسون پرسون» را با همراهی کودکان کار بی سرپرست، سندرم دان و بیماریهای خاص اجرا کرد. با خواندن این ترانه سالن حال و هوای خاصی به خود گرفت.

درادامه مهدی طارمی، علی ضیا، محسن مسلمان و داریوش کاردان روی سن آمدند و آنها هم چهار نفر دیگر را به عنوان برنده انتخاب کردند.

طارمی، مسلمان، کاردان و ضیاء نسبت به حضور خود در کنار بچه ها ابراز خوشحالی کردند. علی کریمی از فوتبالیست های خوب کشورمان نیز از ابتدا تا انتهای مراسم حاضر بود.

در بخش دیگر برنامه یکی از بچه های آسایشگاه شهید فیاض بخش مشهد دکلمه ای زیبایی خواند و آن را تقدیم لیلا بلوکات کرد.


نعیمه نظام دوست، شهره سلطانی و پرستو صالحی نفرات بعدی بودند که روی سن آمدند و به انتخاب آنها چهار نفر دیگر برگزیده شدند. آنها نیز از لیلا بلوکات به خاطر دعوت در این مراسم تشکر کردند. مراسم اما به اینجا ختم نشد؛ بلکه حامد همایون خواننده محبوب این روز ها روی سن حاضر شد و برای کودکان چند قطعه اجرا کرد. با توجه به آهنگ های شاد همایون سالن از صدای دست و جیغ بچه ها پر شد.

همچنين عموهای فیتيله‌ای برنامه ای را برای كودكان اجرا كردند. همه بچه ‌ها روی سن رفتند و با ترانه‌های شاد فيتيله ای‌ها همراهی کردند. خوشحالی در چهره اين بچه‌ها مشهود بود. باز هم برگزاری چنين برنامه هايی در ماه رمضان شادی را برای كودكانی به همراه آورده بود كه شايد به دليل بيماری‌و ناتوانی جسمی بيش از هميشه به اين شادمانی نياز دارند.

در پایان نیز لیلا بلوکات از حضور همه حاضران مراسم تشکر کرد.

ضیافت افطاری که با شادی کودکان همراه شد/ حامد همایون برای بچه های «مهر لیلا» خواند



گفتنی است؛ علی كریمی، حامد همایون، رویا تیموریان، حجت اشرف زاده، ناصر ملك مطیعی، مرجانه گلچین، همایون اسعدیان، مازیار میری، علی لهراسبی، علی ضیا، الناز حبیبی، لیندا كیانی، محسن مسلمان، مهدی طارمی، علی اوجی، جواد رضویان، شیلا خداداد، داریوش کاردان، امیرمحمد متقیان، داریوش فرضیایی، همایون ارشادی، حسن مصطفوی، سروش جمشیدی، اشتیپم آرفی، آرین قاسمی مترجم كی روش، نعیمه نظام دوست، حامد حدادی، فرهاد ظریف، هادی کاظمی، حسین فرح بخش، پرستو صالحی، شهره سلطانی، سام کبودوند، پرند زاهدی، (محمد مسلمی، علی فروتن،حمید گلی) فیتیله ها، اسدالله یكتا، مرکز همایش های رایزن سید محسن بجنوردی، علی رضا بابایی، حسین انصاری، مهندس مجتبی یزدانی، سلیمانی شهرداری منطقه یک، آقای عامری، مسعود سیدی، كادر اجرایی خیریه:
نوید حسینی، الهام حیدری، نیکبخت، فرشته قاسمی، مهرناز لطفی، میترا بلوكات، نوشا بلوكات در این مراسم حضور داشتند.

 

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.