اهواز؛

شورای امنیت ملی خوزستان مدافع طرح تردد خودروهای اروندی

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: برخلاف وزارت صنعت و معدن که پیگیر لغو تردد خودروهای اروندی بود، ما مدافع طرح آزاد بودن تردد این خودروها می باشیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ فرهاد افشارنیا، رئیس کل دادگستری خوزستان امروز در نشست خبری به مناسبت هفته قوه قضائیه که در سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد، بیان کرد: دادگستری استان خوزستان وظیفه ارائه خدمات در 32 حوزه قضائی را برعهده دارد که 27 حوزه در سطح شهرستان و مابقی آن نیز در حوزه قضائی بخش‌ها است.

 

وی با اشاره به نیاز تشکیل حوزه قضائی شهرستان کارون باتوجه به تبدیل شدن آن به شهرستان، اذعان داشت: در این ارتباط از نظر نقدینگی بودجه کافی در اختیار قرار گرفته و لازم است که خدمات قضائی نیز به مردم این شهرستان ارائه شود.

 

افشارنیا با اشاره به اهمیت خوزستان و برتر بودن این استان به لحاظ شاخص‌های اجتماعی و اقتصادی، اظهار کرد: خوزستان به همین میزان نیز شایسته توجه و نگاه ویژه مسئولان در همه ابعاد است؛ این استان از لحاظ کشاورزی بیشترین اراضی سطح کشت را برخوردار و در بخش منابع طبیعی نظیر پتروشیمی، بنادر، جاده‌های ترانزیتی، مرزهای آبی و خشکی نیز به همین شکل است.

 

رئیس کل دادگستری خوزستان افزود: در حد شأن استان به این استان توجه ویژه صورت نگرفته و براثر نامهربانی‌ها، استان از نظر خدمات و مسائل معیشتی، رفاهی و محرومیت‌زدایی در شأن خود قرار ندارد و مسئولان استانی باید اهتمام بورزند.

 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.