رشت؛

افزایش کشفیات مواد مخدر

افزایش کشفیات مواد مخدر در گیلان نشان از افزایش فعالیت نیروی انتظامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛استاندار در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان گفت : 5 تیر روز مبارزه با مواد مخدر نامیده شده است و در دنیا هزینه های سنگینی برای مبازه با مواد مخدر صورت میگیرد اما هنوز موفقیت آمیز نبوده است .


محمد علی نجفی به کشفیات مواد مخدر در چند روز گذشته در استان اشاره کرد و گفت : حجم بالای کشفیات مواد مخدر علاوه بر افزایش فعالیت نیروی انتظامی نشان از گسترش این مواد خانمان برانداز دارد .


استاندار همچنین از کمیته امداد و بهزیستی استان بابت عدم همکاری مناسب با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گلایه کرد .


فرمانده نیروی انتظامی گیلان هم در این نشست گفت : طرح والعادیات برای جمع آوری معتادان در محلات آلوده در حال اجراست و این طرح با همکاری بهزیستی ؛ دانشگاه علوم پزشکی ، کمیته امداد و شهرداری در تمام شهرستانها انجام می شود.


سردار میرحیدری افزود : با اجرای این طرح 262 منطقه ی آلوده پاکسازی و بیش از 2 هزار نفر دستگیر شده که 565 نفر خرده فروش بوده اند .


وی افزود : از ابتدای سال تا زمان کنونی 168 درصد افزایش کشفیات تریاک ، 25 درصد افزایش دستگیری قاچاقچیان ، 115 درصد هرویین و 211 درصد شیشه را داشته ایم .


فرمانده انتظامی گیلان همچنین از دستگیری باند کیف قاپی در رشت خبر داد وتصریح کرد: ماموران پلیس این باند 8 نفره را نیمه شب دیشب در رشت متلاشی و اعضایش را که3 نفرشان زن بودند دستگیر کردند.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.