اراک؛

اول تیرماه آخرین مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی

علاقه‌مندان به جشنواره کتابخوانی رضوی استان مرکزی تا اول تیرماه فرصت شرکت دارند .

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛احمدی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی گفت: علاقه‌مندان جهت شرکت در هفتمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی علی بن موسی الرضا(ع) استان مرکزی تا اول تیرماه فرصت دارند پاسخنامه خود را به مراکز مربوطه تحویل دهند.

احمدی افزود:کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی با هدف افزایش کتاب‌خوانی و مطالعه کتاب‌های مرتبط با ائمه(ع) به ویژه امام رضا(ع) هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی علی بن موسی الرضا(ع) را برگزار می‌کنند.

وی اضافه کرد: برای هفتمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی استان مرکزی 6 عنوان کتاب ، 10 قصه از امام رضا (ع) برای مخاطب گروه‌های سنی 4 تا 11 سال، داستان ماه غریب من برای گروه‌های سنی 12 تا 17 سال و کتاب‌های مهارت زندگی در سیره رضوی امام رضا(ع) و زندگی، بانوی ملکوت و چلچراغ هم برای مخاطبان 18 سال به بالا در نظر گرفته شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی تصریح کرد:برای برگزیدگان این جشنواره هشت جایزه ویژه برای هشت خانواده و ۳۱۳ جایزه یک میلیون ریالی برای ۳۱۳ نفر درنظرگرفته شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت سؤالات و کتاب‌های مسابقه و همچنین کسب اطلاعات بیشتر به کتابخانه‌های عمومی سراسر استان مرکزی و یا به آدرس اینترنتی www.markazipl.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام /ج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.