ساری،

فعالیت‌های فرهنگی منطقه گردشگری کلاردشت حمایت می شود

مدیرکل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری گفت: از تاسیس و تجهیز سینما و فعالیت‌های فرهنگی در منطقه گردشگری کلاردشت حمایت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مصلحی که در آئین جشن گلریزان شهرستان کلاردشت حضور داشت، افزود: حوزه هنری کشور آمادگی دارد در زمینه توسعه امور فرهنگی و هنری در شهرستان کلاردشت کمک‌های لازم را به بانیان امور فرهنگی ارائه دهد، زیرا این شهرستان به لحاظ تاریخی و فرهنگی از جایگاه خوبی برخوردار است.
دلشادی مدیر کل حوزه هنری امازندران در آیین جشن گلریزان با اشاره به ضرورت توسعه مراکز خیریه گفت: این مراکز بر اساس نیات خدا پسندانه فعایت میکنند و این حرکت در جهت تحقق ارمان‌ها و اندیشه‌های امام خمینی ره است که بر دستگیری از نیاز‌مندان تاکید داشته اند.
نوروزی مدیر کل کمیته امداد امام ره با اشاره به اینکه ۳۴ مرکز نیکو کاری رسمی و ثبت شد در استان مازندران فعالیت می‌کنند، گفت: کمیته امداد خیرین و مردم را شریک راهبردی خود میداند و برنامه‌های ویژه‌ای در زمینه تشکیل مراکز نیکوکاری با محوریت مساجد دارد تا با کمک خیران مشکلات محرومان را حل کند.
مهران رفیعی نژاد مدیر مرکز نیکوکاری منتظران مهدی (عج) افزود: هدف ایجاد این مرکز ساماندهی کمک‌های خیران و رساندن این وسایل به دست نیازمند واقعی است.
ضیافت افطاری برای ۷۰۰ مدد جوی تحت کمیته امداد به همراه جشن گلریزان با همکاری کمیته امداد امام ره و مرکز نیکوکاری منتظران مهدی برگزارشد ومرکز نیکوکاری منتظران مهدی عج با حضور مسئولان وخیران گشایش یافت.
انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار