ایلام؛

آمادگی 370 هزار حامی برای حمایت از یتیمان

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی از آمادگی 370 هزار حامی برای حمایت از یتیمان خبر داد.

آمادگی 370 هزار حامی برای حمایت از یتیمان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،علی‌محمد ذولفقاری معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی اعلام کرد: یکی از خدماتی که کمیته امداد در ماه رمضان اجرایی می‌کند، تامین بسته‌های غذایی نیازمندان است.


علی‌محمد ذولفقاری عنوان کرد: در طول سال نیز کمیته امداد بیش از 600 میلیارد ریال را در این راستا برای اطعام از خیرین دریافت کرده و در این راه نیز صرف کرده است.


ذوالفقاری اظهار کرد:سال گذشته نیز کمیته امداد امام خمینی 370 میلیارد ریال را در قالب زکات فطریه و کفاره دریافت کرده است و امسال تلاش داریم با توجه به نیاز نیازمندان که از پیش تعیین شده است این مبلغ را افزایش دهیم و در اولین فرصت با رعایت مسایل شرعی در اختیار خانوارهای نیازمند قرار دهیم.


وی تصریح کرد: امسال کمیته امداد امام خمینی علاوه بر روش‌های سنتی سال گذشته تلاش دارد از طریق پیامک هم حامیان را جذب کند و از طریف صدا و سیما و برنامه ماه عسل اطلاعاتی در اختیار مردم قرار گرفته است .


معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی افزود: در این راستا تاکنون 370 هزار نفر در این امر نام‌نویسی کرده و آمادگی خود را اعلام کرده اند.

 

انتهای پیام/ ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.