کرمانشاه؛

پاسخ دندان شکن و سیلی محکم نظام اسلامی به یاوه گویان

حمله موشکی سپاه پاسداران به گروهک های تروریستی پاسخ دندان شکن و سیلی محکم نظام اسلامی به یاوه گویان و دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛امام جمعه اهل سنت شهرستان روانسر گفت: حمله موشکی سپاه پاسداران به گروهک های تروریستی پاسخ دندان شکن و سیلی محکم نظام اسلامی به یاوه گویان و دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب بود.
 ماموستا ملا عبدالله غفوری توجه بیش از پیش مسئولین نظام به این سرمایه های ارزشمند نظام را خواستار شد و اظهار کرد: سخنان رهبر معظم انقلاب در این خصوص وظیفه همگان را دوچندان کرد، لذا باید با حساسیت ویژه ای به این مهم پرداخته شود.

امام جمعه اهل سنت شهرستان روانسر اشاره ای هم به اقدامات اخیر تروریست ها در تهران داشت و تصریح کرد: بحمدالله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با گذشت قریب چهار دهه از عمر پربرکت انقلاب، با سربلندی از تمامی گردنه های سخت و دشوار عبور کرده و این ترقه بازی های چند عنصر مزدور و خود فروخته اجانب کوچکترین خللی در عزم ملت سلحشور و غیرتمند ایران ایجاد نمی کند.

 غفوری به حمله موشکی سپاه پاسداران به گروهک های تروریستی اشاره کرد و از آن به عنوان پاسخ دندان شکن و سیلی محکم نظام اسلامی به یاوه گویان و دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب یاد کرد.
 
وی امنیت و آرامش کشور را مرهون تلاش و مجاهدت فرزندان برومند ایران اسلامی و خون پاک شهدای گرانقدر دانست و اضافه کرد: این فداکاری ها و از خود گذشتگی ها، نظام و انقلاب را بیمه کرده است.

 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار